Narození

566 50 5
                                    

Drake už byl skoro u nemocnice. Otočil se na Miu, ta ale stále nehybně ležela na zadních sedadlech. Pak už konečně zastavil na parkovišti jedné menší nemocnice. Vytáhl Miu z auta a v náručí ji nesl dovnitř. ,,Můžete mi někdo pomoc!!" Křikl když vešel do nemocnice a uviděl recepci. Hned se jich ujala jedna sestra, která Miu položila na nemocniční lehátko a odvezla ji na sál. Drakeovi tak nezbylo nic jiného než čekat. Posadil se v čekárně na chodbě a zíral do tmy. V hlavě mu teď pobíhala hromada myšlenek jen na ni, jen na Miu. To jméno nedokázal vytěsnit z hlavy. Opřel si hlavu do dlaní a z očí se mu vyrojily slzy. Nedokázal si totiž představit život bez ní. Mia byla jeho kamarádka už dost dlouho. Znají se tak jak si jen Drake dokáže vzpomenout. Z jeho přemýšlení ho ale probrala jedna velmi známá osoba. ,,Drakeu??" Promluvil na něj ženský hlas, který on už dost dobře znal. Drake zvedl hlavu aby se ujistil že jeho tušení je správné. Stála u něj Gabriela a držela se za své těhotenské bříško. ,,Gabrielo," Byl vážně překvapený že ji tu vidí. ,,co ty tu děláš??" Vstal ze židle a šel k ní blíž.

,,Je to nemocnice a já jsem krátce před porodem, co bych tu taky asi měla dělat." Pokusila se o vtip. ,,Promiň, já jen... jen jsem si myslel že jsi s Laurou a její smečkou v sídle Bratrstva." Začal se Drake ihned omlouvat. ,,Laura nechtěla bych tam s nimi šla. Věděla že pro mě, jako pro těhotnou, je to hrozně velké riziko. Chtěla abych byla v bezpečí a tak mě nechala v domě za městem. Všichni pak odešli." ,,A na tebe už to.....přišlo??" Neuměl najít ta správná slova. ,,Měla jsem takový zvláštní pocit, a tak jsem sedla do auta a jela. Chtěla jsem to stihnout do nemocnice, kde rodila máma, ale ta je dost daleko. Tak jsem zastavila tady a řekla doktorovi o co jde. On mi dal podepsat pár papírů a řekl ať jdu do porodního pokoje." Vysvětlila mu.

,,Takže už to začalo." Zkrátil to za ni Drake. ,,Ne tak úplně, ale za chvíli to bude." Opravila ho Gabriela. ,,A co tu vůbec děláš ty??" Zajímalo ji. ,,Jsem tu protože se něco stalo s Miou." Začal. ,,Když Laura se smečkou vešli do hradu Bratrstva, zaútočili na ně démoni. Byla to past. Neměli ani šanci se bránit nebo je přesně zaregistrovat. Když jsme tam s Chrisem dorazili, vyběhl odtamtud Lee a v náručí držel Miu. Byla celá od krve." ,,Počkat!!!" Křikla Gabriela. ,,Chris je tam s nimi taky?? On se dobrovolně přidal k sebevražedné misi??" Začala šílet. ,,Dělá to pro ni, Gabrielo." Podíval se na ni Drake. ,,Pro Eleanor." Šeptla.

,,Dobře víš co pro něj znamená, co mezi nimi bylo." ,,S tím jsem se už dost seznámila." Usmála se na něj ale dívala se do země. ,,Mělo mi dojít že u toho nebude chtít být." Pohladila své břicho. ,,Až se to dítě narodí, určitě se v něm něco zlomí. Vím to." Chytl ji za ruku. Gabriela ale najednou jeho ruku stiskla strašně silně a sykla bolestí. ,,Co se děje?? Gabrielo, jsi v pořádku??" Strachoval se o ni. ,,Myslím že mi právě praskla voda." Drake si pak všiml menší loužičky pod nimi. ,,No, tak to ses nespletla." Usoudil Drake. ,,Musíš hned do toho pokoje jak ti řekl doktor." Vzal ji za ruku a podpíral ji. ,,To máš asi pravdu." ,,Pomůžu ti." Společně šli dlouhou chodbou až na oddělení pro těhotné, kde už na ni byli připraveni. Doktoři si ji hned převzali a Drake dostal nemocniční mundur, roušku a boty. ,,Tohle si oblečte a pohněte si, porod může začít každou chvíli." Hnal ho jeden z doktorů se obléct.

Drake neměl ani šanci mu vzdorovat, byl zastrčen do převlékárny. ,,Tohle budeš mít u mě Chrisi. Měl bys tu být ty, ne já." Říkal si sám pro sebe." Když už byl převlečený, sestra mu ukázala kam má jít. Byl to jeden z mnoha porodních sálu. Navíc poznal Gabrielin křik. Vešel dovnitř a uviděl že už rodí. Jeden z doktorů ho hned posadil na židli vedle postele, kde Gabriela ležela. Drakeovi něco říkalo ať ji chytne za ruku, a on to tak udělal. ,,Už to za chvilku bude." Zvolal jeden z doktorů.

Gabriela stále křičela bolestí a Drake se tak rozhodl převzít kousek té její bolesti. Využil tak svých vlkodlačích schopností. Cítil to, tu bolest, kterou teď prožívala ona. ,,Je to kluk!!" Oznámil doktor radostně a podal malého kloučka jeho mámě. Gabriela byla štěstím bez sebe, když malého uviděla. Drake se na něj taky díval, nemohl uvěřit tomu jak strašně se podobá jeho tátovi, Chrisovi. ,,Už víte jaké mu dáte jméno??" Zeptala se sestra, která stála opodál. ,,Ještě ne. Nevěděla jsem jestli to bude holka nebo kluk, takže jsem nad tím ani nepřemýšlela." Přiznala se Gabriela a stále se dívala na svého novorozeného syna.

Gabriela a její syn byli po chvíli na normálním pokoji, a Drake stále strašil v čekárně, protože Mia byla stále na operační sále. Už tam byla skoro dvě hodiny a on o ní pořád nic nevěděl. Chodil po chodbě až uslyšel Gabrielin smích. Rozhodl se že si zkrátí chvíle čekání a zajde se podívat na malého Chrise. Vešel do pokoje a Gabriela si právě chovala malého. ,,Můžu??" Opřel se o rám dveří. ,,Samozdřejmě." Usmála se na něj. Drake vešel do pokoje a posadil se do křesla u postele. ,,Je vážně roztomilý." Usmál se na malého. ,,To je." Nevyvracela mu to.

,,Chceš si ho pochovat??" Podívala se na Drakea. Ten se ale netvářil nějak nadšeně. ,,Ale no tak!! Nemusíš se bát, není z papíru." Vtipkovala a předala mu ho. ,,Je tak lehoučký." Drake poprvé v životě držel v náručí něco tak malého, něco tak bezbranného a roztomilého. ,,Už jsi mu dala to jméno??" Podíval se zpátky na Gabrielu. ,,Zatím nad tím stále přemýšlím, ale nic mě nenapadá." Drake se zadíval na ten malý uzlíček, který teď držel. ,,Chris." Šeptl. ,,Strašně mi ho připomíná." Svěřil se jí. ,,A mě se to i líbí jako jméno pro mého syna." Usmála se a vzala si dítě zpátky k sobě.

,,Vítám tě na světě Chrisi." Chytla malého Chrise za jeho ručičku. ,,Je čas na krmení." Vešla do místnosti jedna sestra. ,,Dobře." Vzala Chrise z její náruče a nechala Gabrielu a Drakea v pokoji o samotě. ,,Jak je na tom Mia??" Zajímala se. ,,Nevím, operují ji už dvě hodiny." ,,Musím ti něco říct." Podívala se na něj Gabriela. Drake se k ní naklonil, jako že ji poslouchá a zpozorněl. ,,To jak tenkrát zemřela Molly, nebyla náhoda. Někdo se snaží nás zabít. Jde po členech Lauřiny smečky." ,,Cože?? Jak tohle víš??" Podíval se na ni nechápavě.

,,Nejdřív to byla Molly a pak Fred. Pátrala jsem po tom co ti dva měli společného. A pak jsem to našla. Oba delší dobu dostávali výhružné dopisy a pak jim přišel poslední. Bylo tam jen písmeno X a další den už byli mrtví." ,,Dobře a proč mi tohle říkáš??" Gabriela vytáhla ze šuplíku od stolku u postele bílou obálku. ,,Taky jsem jednu dostala." Podala mu ji. Drake ji otevřel a uviděl písmeno X napsané červenou fixou. ,,Jsem další." Oznámila mu. Drake se ale stále díval na ten papír nedokázal to pochopit. Až do chvíle než se začala Gabriela třást a z pusy jí tekla pěna.

Deník Vlka : Vlčí MláděKde žijí příběhy. Začni objevovat