《Το σημείωμα》

436 66 29
                                    

" if you're not ready for love, how can you be ready for life? "

we might be dead by tomorrow

-soko

***

Ήταν η πρώτη φορά που η Estele κρατούσε ένα βιβλίο στα χέρια της και δεν ήξερε πως να του συμπεριφερθεί. Το κοιτούσε λες και ήταν ένας γρίφος που δεν μπορούσε να λύσει.

Ίσως έφταιγε η συνειδητοποίηση ότι ο Harry είχε διαβάσει το βιβλίο.

Αν διάβαζε το βιβλίο, θα μπορούσε να δει για λίγο τον κόσμο μέσα από τα μάτια του, γιατί όλοι βλέπουμε τον κόσμο διαφορετικά μετά από ένα νέο βιβλίο.

Έτσι κι αλλιώς, ο κόσμος ήταν βαρετός και άδειος από τα μάτια της. Ίσως αν τον έβλεπε πίσω από πράσινα φλεγόμενα δάση να ήταν καλύτερος.

Πήρε μια βαθιά ανάσα και άνοιξε απαλά το βιβλίο.

Άρχισε να διαβάζει για την ζωή της Hazel Grace Lancaster και για την περιπέτεια της με μιαν αρρώστια που θα της στοίχιζε την ζωή.

Για το πάθος της με τον συγγραφέα Peter Van Houten που τελείωσε το βιβλίο του στη μέση μιας πρότασης.

Για τον Augustus Waters και την μεταφορά του να τοποθετεί το τσιγάρο ανάμεσα στα χείλη του αλλά να μην το ανάβει ποτέ.

Να φιλά τον θάνατο αλλά να μην του επιτρέπει να τον αγγίξει.

Για τον Isaac που αγαπούσε με την καρδιά επειδή δεν μπορούσε να δει.

Είχε χάσει την αίσθηση του χρόνου. Είχε ξεχάσει τον κόσμο γύρω της. Γυρνούσε τις σελίδες μία προς μία και είχε παρασυρθεί σε έναν κόσμο λέξεων και αυτό ήταν ότι πιο κοντινό μπορούσε να ζητήσει σε ελευθερία.

Ώσπου έφτασε στη μέση του βιβλίου.

Ακριβώς στην μέση.

Και βρήκε το σ η μ ε ί ω μ α .

Ήταν ένα απλό χαρτί τετραδίου τυλιγμένο στα δύο. Ήταν τόσο λεπτό και δεν της έκανε εντύπωση που δεν το είχε προσέξει πριν.

Το άνοιξε αργά, γεμάτη περιέργεια για το περιεχόμενο του.

Θα μπορούσε να είναι ένα απλό ξεχασμένο χαρτί. Θα μπορούσε να είναι σημειώσεις για μια εργασία πάνω στο βιβλίο. Θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε, ακόμα και μια συνταγή μαγειρικής που κάποιος έβαλε μέσα σαν σελιδοδείκτη.

Ίσως πάλι να ήταν ένα σημείωμα, σαν το δικό της, ένα σημείωμα που ήδη διάβασε ο Harry και ίσως το έγρ-

《Her & Him》Onde histórias criam vida. Descubra agora