Τι θα είχε γίνει αν δεν είχαμε γνωριστεί ποτέ;
Σίγουρα πάντως, δεν θα έβρισκα τον κόσμο μου στο φιλί της.
***
"Μωρό μου είδες το κουστούμι μου;"
"Βρίσκεται σιδερωμένο στην ντουλάπα από χτες"
"Δεν το βρίσκω. Έλα να με βοηθήσεις, δεν μπορώ να καθυστερήσω άλλο"
Η Estele ξεφύσηξε αλλά άφησε υπομονετικά το βιβλίο της μισάνοιχτο στον καναπέ και κατευθύνθηκε προς την κρεβατοκάμαρα. Έδωσε ένα πεταχτό φιλί στον αγχωμένο νεαρό και με μια σβέλτη κίνηση ψαχούλεψε την ντουλάπα και έβγαλε το μαύρο κουστούμι.
"Δεν νομίζω ότι ήταν δύσκολο, έτσι Philip;" τον ρώτησε γελώντας και τον φίλησε.
"Όχι μωρό μου, δεν ήταν δύσκολο. Απλά εσύ ξέρεις που είναι τα πάντα και έχεις την ικανότητα να τα τακτοποιείς στα πιο κρυφά και στα πιο προφανή μέρη ταυτόχρονα"
"Πάντα υπερβολικός"
"Όχι υπερβολικός, απλά ρεαλιστής μωρό μου"
"Θα αργήσεις κύριε ρεαλιστή" τον κορόιδευσε παιχνιδιάρικα η Estele και έβγαλε από την ντουλάπα το μαύρο της παλτό.
"Θα βγεις;" την ρώτησε ο Philip καθώς έδενε την γραβάτα του.
"Ναι, έχω να κάνω μερικά ψώνια και θέλω να αγοράσω κάτι από το βιβλιοπωλείο. Θες κάτι εσύ να σου πάρω;"
"Όχι μωρό μου" της απάντησε ο Philip γλυκά και την φίλησε.
"Τα λέμε το βράδυ" της φώναξε πριν κλείσει απαλά την πόρτα πίσω του.
Και η Estele έμεινε για ακόμα μια φορά παγιδευμένη στην ίδια βουβή και βαρετή πραγματικότητα.
Ήταν είκοσι εννέα χρονών και ένιωθε τόσο γερασμένη, παρόλο που ο χρόνος δεν έχει αφήσει κανένα σημάδι στο κορμί της. Ζούσε μια πραγματικότητα που η κάθε λεπτομέρεια ήταν σχεδιασμένη από κάποιον άλλο και λυπόταν που η ζωή της δεν της ανήκε πραγματικά.
Συχνά αναρωτιόταν πόσο καιρό είχε να διασκεδάσει σαν νεαρή κοπέλα. Να βγει μια βόλτα με κάποιον που δεν ήταν ο άντρας της. Να δει μια ταινία, να κρυφτεί σε μια αγκαλιά.
ESTÁS LEYENDO
《Her & Him》
RomanceΠίστευε πως αγαπούσε μόνο τα βιβλία. Αλλά εκείνη την αγάπησε λίγο παραπάνω. Μα την αγάπη δεν μπορείς να την μετρήσεις. Και αν το κάνεις, πάντα κάποια εκατοστά θα ξεφεύγουν. Κράτα αυτά τα εκατοστά για τις δύσκολες μέρες, φίλε μου. Χαράμισε αυτά τα...