KEI POV
Sudah 2 tahun berlalu,dan hari ini aku kembali ke korea..wah!! tak sabarnye nak jumpa my lovely boy jimin,haha rindu pipi dia yang comel tu^^ ...aku berjalan menuju ke balai perlepasan bersama dengan parents ku..kemudian,kami pergi ke kapal terbang and menuju ke destinasi kami iaitu korea...
BEBERAPA JAM KEMUDIAN
kami tiba di korea..penat sungguh walaupon just duduk kat dalam kapal terbang tadi..aku dan ibubapa ku segera bergerak untuk balik ke rumah yang sudah 2 tahun kami tinggalkan...setelah tiba di rumah,aku segera pergi ke bilik mandi untuk membersihkan diri..lalu aku tidur~~
END POV
-SKIP-(pagi)
"kei yah,palli bangun..kamu tu da 18 tahun da...nanti omma nak kamu pergi cari kerja drpd duduk kat rumah ni je"
kejut omma kei...kei membuka mata dengan perlahan-lahan sambil tersengih
"alah omma nih..kei tak yah nak cari kerja bagai...kei da tau kei nak kerja apa^^"
"kamu nak kerja sebagai apa? cikgu? polis?"
"anni..bukan cikgu,bukan polis..but kei nak jadi penyanyi!!"
"hmm,suka hati kamulah..kalau suara sedap takpelah jugak kan~"
"omma perli kei ke apa? -_-"
"mesti lah omma puji anak omma ni..aigoo~ da cepat bangun pstu turun breakfast"
"nae omma!"
Lalu kei segera pergi ke tandas untuk mandi,selesai mandi..dia turun breakfast..
"annyeong appa~ morning"
"morning kei anak appa yang comel nih"
"hehee..kei makan dulu~"
Lantas kei segera menyuapkan roti kedalam mulut nya sambil mengunyah roti tersebut..setelah kei sudah habis sarapan pagi..dia masuk ke bilik nya semula..
Kei amat merindui jimin sangat-sangat..dia tetap setia dengan jimin..walaupun terdapat 2,3 orang luar ingin bercinta dengannya. dia betul-betul sayangkan jimin...
kei mengambil phone nya. Dia ingin mendengar suara jimin itu setelah 2 tahun yang lalu. dia mendail nombor jimin lalu menelefon jimin. Namun tiada sesiapa pon yang angkat. Kei tahu mesti jimin sedang sibuk sekarang. Setelah panggilannya tidak dijawab oleh jimin,dia terus membuka laptop nya. Dia terus membuka 'facebook' ... Banyak berita yang dia tidak tahu di korea.. kei terbaca 1 artikel pasal BTS..ketika dia sedang baca artikel tersebut.. terkejut kei dibuatnya..
"m..mwoya?!"
kei terjerit kecil.
"rapmonster,jin,suga,jungkook,v,j-hope dan j...ji..jimin?!!"
kei terkejut dan berhenti membaca sebentar apabila terbaca perkataan 'jimin' .. Dia terus membaca perkataan yang seterusnya.
"mereka merupakan member group bangtan sonyeondan yang sedang hots..mereka adalah under BigHit Entertainment."
"patutlah dia tak jawab call aku,mesti dia busy sekarang ni..haihh~" desis hati kei
kei betul-betul terkejut kerana dia tak sangka bahawa jimin sudah menjadi idol.. dalam masa yang sama,kei juga teruja kerana dia dapat tahu khabar berita jimin...sekarang,dia ingin pergi ke bighit ent untuk audition...dia berharap sangat yang BigHit akan menerimanya agar dia boleh berjumpa dgn jimin selalu~~
----------
erm,ni my first ff..sorry kalau ada kesalahan tatabahasa or typo
huhu T_T hope sangat yang ada orang baca ff saya nih..saya banglyz shippers..kalau yang x ship bts ngn lovelyz sorry...
PLEASE lah ada ada org yg sudi nak baca..thanks for read my ff..vote and comment please .. gomawo guys *bow*
THANK U VERY MUCH..LOVE YOU^^
YOU ARE READING
Only You~(KeiMin ff)
FanfictionWatak: -Park Jimin(BTS) -Kim Jiyeon,Kei(lovelyz) -Min yoongi,Suga(BTS) -Kim Seolhyun(aoa) Kei & jimin merupakan kawan dari kecil.Ketika mereka sekolah menengah,mereka sudah officially couple...mereka sudah bercinta hampir 5 tahun.mereka berdua suda...