CHAPTER 16

236 28 8
                                    

Comel nya jiae and kei !!! ><

~~~~~~~~

EMPAT HARI KEMUDIAN

KEI POV

Hari ini merupakan hari keempat jimin di hospital. Dan minggu depan,dia dah boleh balik.

Aku bangun daripada tidur lalu aku siap-siap untuk ke hospital. Setelah sampai di hospital,kelihatan jimin sedang tidur.

Aku hanya tersenyum melihat dia tidur. Erm,comelnya bila dia tidur^^. Eh!! kejap!!! Apa yang aku cakapkan ni? Jimin comel? Tak..takkanlah aku dah suka dia balik? Hmm,aku rasa memang aku dah suka dia balik lah. Yelah,dia dah sanggup gadaikan nyawa because of me.

Huh,mungkin suatu hari nanti aku bukanlah berpura-pura jadi girfriend dia. Aku rasa aku akan jadi girlfriend dia yang sebenar. Lagipun aku dah mula sayangkan dia lah.

Suga pulak? Haishhh,kenapa lah hidup aku ni terlalu rumit sangat?!! Arhhhh!!

Ha!! Kebetulan tadi kawan sekolah lama aku call aku. And benda pertama yang dia tanya 'kau dengan jimin macam mana?'. Hmm,aku terpaksa cakap dengan dia yang kitorang dah putus. Lepastu dia tanya 'jimin apa khabar?' apa lagi,aku jawab lah jimin accident. And sekarang ni,kawan aku tu nak datang melawat.

Lambat nya dia ni nak datang. Penat aku menunggu. Kawan aku tu tua 2 tahun drpd aku. That's mean she is unnie. Dia pun kawan jimin jugak.

Jimin pula sudah sedar dari tidur nya.

Tiba-tiba pintu dibuka oleh 'someone' . Aku toleh ke arah pintu dan senyuman di bibirku.

"Sampai pun. Amboi cepatnya datang"

"eh kau,perli nampak. Untung apa unnie datang."

"hmm"

"annyeong noona~"

jimin menyapa unnie.

"annyeong jimin,kau ok tak ni? Macam teruk je. Kesian kau. Siapalah yang langgar kau tu"

"entahlah noona. Btw kepala ni pening-pening sikit."

"ohh."

lepastu aku,unnie dan jimin berbual-bual~~~

Aku tak nampak dah batang hidung suga semenjak dari semalam. Maybe dia datang lambat sikit kot. Maklumlah idol kan. Mesti busy.

"Eh,jimin kau lupa ingatan kan?"

Tanya jiae unnie.

"Nae,waeyo?"

"Ingat noona lagi tak?"

"Ingat lerr -_-"

"Oh,habistu bts? Mcm mana?"

"Kei dah bagitau jimin dah pasal bts tu. And dia pun sebenarnya macam nak taknak je percaya yang dia dah jadi idol."

Aku menyelit dalam perbualan diorang.

"Oh~"

Sedang syok kami berbual,pintu dibuka oleh suga.

"Annyeong,ko...korang?"

Suga menonjolkan muka pelik. Mestilah dia pelik,sebab dia tak tau siapa unnie aku ni.

"Annyeong,ha unnie. Ini min yoongi,panggil je dia suga. Suga ni mentor kei."

Aku memperkenalkan suga kepada unnie.

"Oh,annyeonghaseyo yoo jiae imnida"

Jiae unnie terus tunduk 90°

"Erk,a..annyeong."

"Erm setahu kei,korang sebaya sebab korang lahir tahun 1993 kan?"

"Yup."

Jawab jiae dan suga serentak. Lalu suga dan jiae mula berkenalan.

---------

Watak baru, yoo jiae.

Hoho,thank u to my cute friend^^ fsyu17 and ninaxw

Thank u because give me some idea.. Giraffe and fish😂

Vote and komen. Thanks♡

Only You~(KeiMin ff)Where stories live. Discover now