JIMIN POV
Aku mengeluarkan telefonku. Niatku adalah ingin menelefon kei. Tapi aku tak jadi menelefonnya kerana mesti dia sedang sibuk sekarang. Jadi aku hanya hendak pergi ke vocal room dimana,kei dan suga berada.
Sekarang aku berada di tingkat 5 manakala mereka di tingkat 3. Jadi aku menggunakan tangga untuk turun ke tingkat 3. Aku mula menuruni tangga setelah aku sampai di tingkat 4, aku nampak kei sedang turun tangga juga jadi aku mengejar kei secara senyap-senyap.
Tiba-tiba ada seorang perempuan datang ke belakang kei lalu menolak kei. Aku cuba untuk menyambut kei tapi kei jatuh pada suga. Suga pulak tetiba je muncul sambut kei. Baru je nak sambut dia tadi. erkkk sebok je -_-
Aku terus melihat 'perempuan' yang menolak kei tadi. Tanpa melihat muka perempuan tu,aku terus marah perempuan tu dri belakang.
"yah!! yang kau pergi tolak kei tu da kenapa sial?!!"
aku menarik kasar lengan perempuan tu. Manakala suga sedang menolong kei berdiri. Perempuan tadi toleh menghadap muka aku.
"mwo? s..seol...h"
tak sempat aku habiskan ayat aku,perempuan tu da menampar pipi aku.
"kenapa kau sanggup bela perempuan ni ha?! hey aku ni siapa ha?!! perempuan simpanan kau ke girlfriend kau? sial? okay fine..aku nak putus ngan kau. Kau pikir aku nak sangat ke hadap kau? Aku nak kapel ngan kau pon sebab kau tu idol jerkk.. SEBAB KAU IDOL JE!!!"
aku tak dapat mengawal diri aku lalu tangan aku ni memang dari tadi nak lempang dia. Aku terus melempang seolhyun. Puas sikit bukan sikit BANYAK!! Seolhyun hampir terjatuh. kei menyambut dia drpd jatuh. Tiba-tiba hyung bersuara
"jimin,kau nih dia tu perempuan. Kau tak leh main lempang je dia. kau tu lelaki,perempuan ni lagi lemah drpd lelaki. ingat tuh"
Seolhyun berdiri sambil menuding jari dekat aku
Nak aje aku lempang dia lagi sekali. sedap dia je nak pnggil aku 'pabo' ingat aku ni bodoh sangat ke apa?
Seolhyun pon terus belah...Kei hanya memandang muka aku macam aku pulak yang bersalah
"apa? "
---------
sorry for typo or else.vote and komen.
thanks~ love u.
chapter yang pendek,abang kacau pulak
YOU ARE READING
Only You~(KeiMin ff)
FanfictionWatak: -Park Jimin(BTS) -Kim Jiyeon,Kei(lovelyz) -Min yoongi,Suga(BTS) -Kim Seolhyun(aoa) Kei & jimin merupakan kawan dari kecil.Ketika mereka sekolah menengah,mereka sudah officially couple...mereka sudah bercinta hampir 5 tahun.mereka berdua suda...