CHAPTER 9

258 36 0
                                    

SEOLHYUN POV

walaupun jimin da minta maaf pada aku,aku akan tetap balas dendam ke atas KIM JIYEON. sebab dia lah jimin dan aku putus. And sebab dia jugak,aku kena tampar dengan jimin. Aku takkan lepaskan kau macam tu je kei. aku akan siasat,apa hubungan kau dengan jimin. Just wait and see kim jiyeon!!!

END POV

~~~

JIMIN POV

lepas minta maaf kat seolhyun aku terus pergi ke dorm bts. Aku baring di atas katil aku. Huhh. aku mengeluh. aku teringin nak balik dengan kei nak sangat. patut ke aku bagitau dia yang aku masih sayangkan dia?

Kalau aku bagitau pon,apa yang dia boleh buat? Kalau dia dah lupakan aku,memang susah la nak balik dengan dia. Lagi satu,aku tengok suga hyung macam sukakan kei je..arhhh kalau suga 'confess'kt kei yang dia suka kei, agak-agak kei balas ke cinta suga?

Terlalu banyak persoalan yang bermain di fikiran ku dan ianya membuatkan aku penat. Lalu aku tertidur.

END POV

~~~

Kei sedang berlatih menyanyikan beberapa lagu,manakala suga hanya menjadi pendengar sahaja. lagu yang kei nyanyikan itu sudah tamat.

"macam mana? ok tak suara saya^^"

"daebak!! awak tak penat ke?"

"huh,penat lahh saya dahaga lah."

"nah"

suga menghulurkan air mineral kepada kei

"alahhh,taknak yang nih. Nak coffee"

"tak de..minum ni je berat pon tak naik kalau minum air mineral"

"alahhhh,erm boleh la sunbaenim"

Kei buat aegyo yang mampu menawan hati lelaki terutamanya suga yang sukakan kei itu.

Suga kalah dengan aegyo kei..

"haihh..yelahh"

"yeeayyyy gomawo sunbaenim.."

Kei memeluk lengan suga buat beberapa saat lalu kei bangun dan mengambil beg tangannya. Jantung suga berdegup laju apabila kei memeluk lengannya.

"kaja..kita pergi cafe yang terdekat je tau"

"okay~"

Lalu mereka berdua pon pergi ke cafe yang terdekat. Kei memesan coffee nya manakala suga duduk di meja yang berada di cafe tersebut. Selesai membayar coffee tersebut,kei terus duduk di hadapan suga.

kei menghirup coffee nya

"wahh,sedapnyaa~ "

suga hanya memerhatikan gerak geri kei.

"nak ke?"

"anni.taknak ponn"

"habis tu awak tengok saya semacam je"

"takde apa awak nampak comel sangat"

kei tersedak.

"puji eh? gomawo..haha tak pernah ada orang puji kei selain jimin,parents kei and awak."

"jimin? dia pena puji awak apa?"

"banyak ah,comel ah cantik ah ini la itulah. Dan dia tak pernah tak puji saya time kitorg bercinta dulu"

"ohh. Sweet couple. Untung jimin."

"hmm,da la saya da lupakan dia da pon. Ha! awak pulak?"

"saya pulak apa?"

"tak de gf? crush? "

"gf ? haha semua cinta saya tak pernah berbalas. Kalau 5 orang perempuan saya confess yang saya suka diorg,kelima-lima perempuan tolak saya. Dah tak de jodoh nak wat mcm mne"

"ohh.. kesiannya awak.. Erm,ada suka 'someone' ?? "

kening belah kanan kei diangkat sedikit.

"erm,a...ada. Mestilah ada semua manusia ada perasaan."

"wahhh...siapa?"

"perempuan tu namanya ..... alah nti ah saya gitau malu lahh"

"aishhh..cakap jelah"

"dah habis minum ke belum? cepat kita kena gerak nih"

suga bangun lalu meninggalkan kei.

"yah,tukar topik pulak"

lalu kei mengejar suga.

--------

tak sangka pulak readers akan meningkat.

wahh!! terharuu T_T

thank u ~~

Only You~(KeiMin ff)Where stories live. Discover now