too good to be true.

931 85 2
                                    

Τον πρωτο καιρο, όλα ηταν γλυκά,ρομαντικα με εκπληξεις, δωρα... Όλα έμοιαζαν ονειρικά... Αλλά δεν λένε οτι κάποια πραγματα είναι πολυ καλά για να είναι αληθινά; Αυτό ισχυει και στην περιπτωση την δική μου και του Βαγγέλη...
Πριν απο εξι μηνες άρχισε να γίνετε απομακρος,ζηλιάρης, θυμώνει με το παραμικρό σπάνια κοιμάται στο σπίτι μας και τους τελευταίους τρεις μηνες ζήτημα να το κάναμε πεντε φορες.... Εκεί που παλαιότερα μου φαινόταν παράξενο αν δεν το κάναμε, τώρα μου φαίνεται παράξενο αν το κάνουμε...πλεον είμαστε μαζί ενα μισή χρονο και τα πραγματα πάνε απο το κακό στο χειροτερο... Δεν λέω οτι φταιει μονο αυτός,γιατί σε μια σχέση ποτε δεν φταιει ο ένας αλλά απο τους 10 καβγάδες τους 7 τους δημιουργεί ο Βαγγέλης και τα νεύρα του ξεσπάει πανω μου χτυπώντας με... Τώρα καταλαβαίνω τις κοπέλες που λέγαν ότι κακοπερνουσαν δεν μπορούσαν να αφήσουν το αγόρι τους γιατί παρότι τους έκανε οτι τους έκανε αυτές δεν τον εγκατέλειπαν γιατί απλα τον αγαπούσαν... Έτσι είμαι και εγώ πλεον γιατί παρόλο που ξέρω οτι είναι αξιολυπητο αυτό δεν μπορω να αλλάξω τα συναισθήματα μου για αυτον τον ανθρωπο...
Το βράδυ παλι το πέρασε στο γραφείο,χθες ηταν η γιορτή του και του είχα ετοιμάσει δείπνο και μετα μια καυτή βραδιά, αλλά μου χάλασε τα σχεδια όταν με πήρε να μου πει οτι θα αργήσει στην δουλεια και μάλλον δεν θα γυρίσει. Μόλις μου έκλεισε το τηλέφωνο έβγαλα αυτά που φορούσα και έβαλα το αγαπημένο του πουκάμισο που το διαλέξαμε μαζί όταν κλειναμε τους εξι μηνες σχέσης. Απο κάτω φορουσα μονο ενα καινούργιο σετ εσώρουχα που το πήρα αποκλειστικά για την περίσταση... Έβαλα να δω μια αισθηματικη ταινία όμως στα μισά με πήρε ο ύπνος...

Vangelis pov.
Γύρισα ξεθεωμενος απο την δουλεια στο γραφείο πεταξα τα κλειδιά στο τραπεζάκι και κατευθηνθηκα στην κουζίνα,η τηλεόραση ηταν ανοιχτή αλλά δεν έδωσα σημασία,ανοιξα το φως της κουζίνας και είδα το τραπέζι στρομενο και έτοιμο για ρομαντικό δείπνο... Την σκύλα θα εφερνε τον γκομενο εδώ στο σπίτι...θυμωμένος την εψαξα σε όλο το σπίτι για να την βρω αλλά ηταν αφαντη,πήγα και στην κρεβατοκάμαρα προετοιμασμένος να την πιάσω στα πρασα με τον άλλον. Μπήκα μέσα όμως στην κρεβατοκάμαρα δεν ηταν κανείς,αντίθετα στο κρεβάτι ηταν ριγμένα ροδοπέταλα σε σχημα καρδιας και στο κεντρο είχε ενα δώρο... Τι στο καλό συμβαίνει πλάκα μου κανει; ανοιξα το δώρο και έμεινα έκπληκτος ηταν ενα ρολόι που ήθελα απο καιρό και το πήρε για αυτον; Στο κομοδινο ηταν το κινητο της χτύπησε αλλά είχε αυτόματο τηλεφωνική,δεν το σηκωσα για να δω ποιος είναι...

"Τι λέει κολλητουλα; πως πήγε η έκπληξη; το δείπνο; το δώρο του άρεσε; να τον χαιρεσε τον Βαγγέλη,την καλύτερη έχει..."

Και ναι είμαι μαλακας αλλά να με χαιρετε για ποιον λογο; Ααα ναι σήμερα ειχαμε πει να περάσουμε μαζί την βραδιά λόγω της γιορτής μου. Όχι οτι είχα όρεξη αλλά δεν θέλω να κινήσω υποψίες... Αφού έφαγα το κρύο φαγητο που ήταν θαυμάσιο,αλλά καλυτερο θα ηταν ζεστο,πήγα να κλείσω την τηλεόραση... Την Εύα την είχε πάρει ο ύπνος με το τυχερό μου πουκάμισο υπο αλλες συνθήκες θα εκανα σαματα αλλά τώρα χαλασα μια πολυ καλά οργανωμένη έκπληξη και μετα απο το δώρο,θα ρίξω μια φορά νερό στο κρασί μου,κοίταξα το προσωπο της,ηταν κλαμμενη κοίταξα και το πρόγραμμα της τηλεορασης και είδα οτι είδε μια αισθηματική...την σηκωσα και την πήγα στο κρεβάτι και την έβαλα να ξαπλώσει. Έβγαλα τα ρούχα μου και έμεινα με το μποξερακι,ξαπλωσα και την πήρα στην αγκαλιά μου και κατευθείαν μαζεύτηκε, παντα έτσι αντιδρούσε όταν φοβόταν...δηλαδή με φοβάται; ασυναίσθητα φεύγει απο την αγκαλιά μου και απλωνετε πιο πέρα... Το πουκάμισο έχει ανέβει μέχρι την κοιλιά της και αρχίζω να την παρατηρώ. Τώρα που δεν την αγγιζω το προσωπο της είναι γλυκό,έχει παχύνει λιγάκι με αποτέλεσμα να αναδειχθούν ακόμα πιο πολυ οι καμπύλες της και με αυτό το καινούργιο σετ εσωρούχων αναδεικνύονται ακόμα πιο πολυ... Ξαφνικα πετάγεται απο τον ύπνο της κλαίγοντας,την παίρνω στην αγκαλιά μου και προσπαθώ να την κάνω να ηρεμήσει... Τώρα είναι η ευκαιρία μου να εκμεταλευτω την κατασταση και να της δείξω οτι το σωμα της ανήκει μονο σε εμένα...

"Βαγγέλη ήρθες" είπε μέσα στους λιγμους της

"Εγώ είμαι εδώ τωρα" είπα και την έσφιξα στην αγκαλιά μου, ενιωθα την καρδιά της στο στήθος μου,την χάιδευα,την φιλουσα και την μιλουσα μέχρι να ηρεμισει. Μόλις την εκανα να ηρεμισει,αρχισε να ενδίδει στο άγγιγμα μου ώσπου την εκανα δική μου. Είχα καιρό να νιώσω πως ηταν να μου σβήνει η Εύα την φλόγα μου... Είχα πάρει αυτό που ήθελα και τις έδειξα για ακόμα μια φορά ποιος ηταν το αφεντικό... Μετα απο λίγο κοιμήθηκε στην αγκαλιά μου,ηταν πλεον ήρεμη και μια έκφραση ευχαρίστησης κυριαρχουσε στο προσωπο της.

Ο Αλήτης Της Καρδιάς ΜουWhere stories live. Discover now