"Θέλουμε να πάρεις αυτα το κύπελλα απο το πρωτάθλημα που κερδισαμε οσο ελειπες..." ειπε η kassi.
"δεν μπορώ να τα δεχτω... Ανήκουν σε εσένα, εσυ εισαι η αρχηγός τωρα."
"ναι αλλα χωρίς εσένα τωρα δεν θα ζουσα... Θελω να τα πάρεις..."
"τι εννοείς;" ρωτησε ο βαγγελης
"και γιατί την λετε καρχαριομαχο;" ρωτησε ο αρης.
"ολα έγιναν πριν απο τέσσερα χρόνια περίπου. Με τα κορίτσια και κάτι ξαδέρφια μου είχαμε πάει στην θαλασσα για surfing. Καποια στιγμη ειδαμε να βγαίνει από το νερό ενα πτερύγιο και αρχισαμε να κολυμπαμε ομως πριν να ανεβουμε στην βαρκα ο καρχαρίας αρπαξε την kassy όμως δεν μπορουσα να την βλέπω να πεθαίνει. Καταφερα να την ελευθερωσω αλλα παραλιγο να χασω την ζωη μου. Ο καρχαρίας με αρπαξε και οταν καταφεραν να με ελευθερώσουν ειχα χάσει πάρα πολύ αιμα. Για ενα χρονο ήμουν στο νοσοκομείο και για αλλο μισο καθηλωμενη σε ένα καροτσάκι. Στην Ελλάδα ηρθαμε για φυσιοθεραπιες... Πλαστικές και ολα τα σχετικά... Απο τοτε καταφερα να περπατησω αλλα τα σημάδια παρεμειναν..." είπα τελικά
"είμαι απαισιος.... Εγω σε δουλεύα, ενω εσυ..." ειπε ο βαγγελης.
"ευα σου οφείλουμε μια συγνώμη..."
"ναι σου φερθηκαμε απαισια..."
"ωστε εσεις φταιτε που αλλαξε ετσι η ευα..." ειπε ο Neymar.
"μπορείς να το πεις και ετσι... Ελπίζω κάποια μερα να μας συγχωρέσεις..." ειπε μετανιωμενα ο βαγγελης.
D:νονα; ποτε θα πάμε για μπαλα και στην θάλασσα...
Ε:στην θάλασσα δεν γίνεται να παμε αλλα για μπαλα θα πάμε αύριο...
Ma:δηλαδή απο τοτε δεν ξαναμπηκες στο νερο;
Ε:οχι...
Αρ:ααααα για αυτό οταν στην εκδρομή σε ριξαμε στην πισίνα... Ειχες χλωμιασει...
Ολ, αγ:τιιιιιιι; εσείς την ριξατε μεσα αμαν καναμε να την συνεφερουμε...
J:να σας εξηγήσουμε...
Ολ:τι να εξηγήσεις Jimmy;;;;;
J:βρε καρδούλα μου...
Ολ:αστα αυτα...
Ε:θα ρθειτε στην συναυλια... Ετσι δεν ειναι;
D:φυσικα και θα ειμαστε πρωτη πρωτη σειρα...
N:οταν θα ρθειτε στην Ισπανία θα μας πεις σε πιο ξενοδοχείο ειστε για να ρθουμε...
Ε:εννοείται...Τρεις μέρες μετα έγινε η συναυλία ηταν φανταστικα. Ο Βαγγέλης ειπε μόνος του το παμε μαζι που είναι δικο του και το give me love του ed sheeran. Εγω ειπα το sem para του Μαριου brasil και το how you remind me των nickelback. Ενω μαζι ειπαμε το sad song των we the kings οπως σχεδιαζαμε.... Η βραδια ηταν υπέροχη και έμελλε να γίνει ακόμα πιο όμορφη ή τουλάχιστον έτσι πιστευαν τα αγόρια της παρεας... Το ξημέρωμα βρήκε τον αρη να είναι με την Αγγελική και τον Jimmy με την ολγα τα ειχαν φτιάξει και τον Βαγγέλη να τα σπάει στο δωμάτιο αφού του ειχα ρίξει μια ωραιότατη χυλόπιτα. Βέβαια θα μου πείτε τι το βασανίζεις το παιδί αφού σε θέλει.... Δεκτό ομως δεν μπορώ να ξεπερασω τα τρεια αυτα Χρόνια... Πρέπει να ξαναβρω τον εαυτό μου όμως αυτο θα γίνει μετα τον ετήσιο που είναι σε δυο εβδομάδες. Μέχρι τοτε πρέπει να απομακρυνθω απο όλους οσο και αν με πονάει γιατί θα μου είναι πολυ δύσκολο να τους αποχαιρετησω... Το ξέρω ότι είναι σκληρο ομως δεν θελω να ελπίζουν οτι θα επιστρεψω γιατί δεν νομίζω να το κανω. Το που θα παω δεν ξέρω ακόμα αλλα το μόνο που ξέρω είναι ότι θα φυγω...
STAI LEGGENDO
Ο Αλήτης Της Καρδιάς Μου
FanfictionΗ Εύα είναι μια 18 χρονων κοπέλα που μένει Αμπελόκηπους, εχοντας μετακομίσει από το Sao Paolo της Βραζιλίας , εξαιτίας ενος ατυχηματος που ειχε και το οποίο έγινε η αιτια για το bulling που δέχεται στο νεο της σχολείο απο τα τρεια famous παιδια του...