Eva's pov
Ναι αυτος ειναι. Γιατι θεε μου; Γιατι τωρα; Πρεπει με καποιον τροπο να του ξεφυγω ομως πως; Φυσικα η απαντηση ειναι μια με το surfing ... Μολις αρχισε να με πλησιαζει πηρα την σανιδα μου και κατευθυνθηκα προς την θαλασσα. Μπηκα στο νερο και πλησιασα την περιοχη με τα μεγαλα κυματα. Σερφαρα σαν να μην υπηρχε αυριο. Ημουν στο στοιχειο μου. Μετα απο πολυ ωρα βγηκα...ευτυχως ο βαγγελης ειχε φυγει. Εβαλα την σανιδα στο πισω μερος του αυτοκινητου μου και γυρισα στο σπιτι. Μολις μπηκα μεσα γδυθηκα και πηγα για ενα χαλαρωτικο μπανιο. Αλλωστε το βραδυ ημουν καλεσμενη σε ενα γκαλα. Μολις βγηκα απο το μπανιο τυλιξα γυρω απο το σωμα μου μια πετσετα και στεγνωσα τα μαλλια μου. Έβαλα καθαρά εσώρουχα,ενα σορτσάκι και μια αθλητικη μπλούζα λίγο κάτω απο το στήθος.. Ξαπλωσα λίγο στο κρεβάτι και μπήκα λίγο φβ. Είχα εκατοντάδες αιτηματα και μυνήματα. Μπήκα λίγο στην ομάδα μου και τους άφησα ενα μύνημα..."Κούκλες μου και κουκλοι μου,ελπίζω να είστε καλα. Να έχετε ενα υπέροχο καλοκαιρι! Σας περιμένω ολους και όλες στον αγωνα του Σαββάτου. Σας ευχαριστώ για τα μυνηματα σας,σας υπόσχομαι οτι θα τα δω όλα... Μέχρι τοτε φιλια πολλά"
Δεν άργησαν να έρθουν ειδοποιησεις με likes και σχόλια απο τα μέλη της ομάδας όμως ενα ξεχώριζε απο ολα
"Kalh epitixia prigkipissa... Love u"
Και φυσικά δεν άργησα να απαντησω στο σχόλιο..."ευχαριστώ ψηλε μου..."
Μόλις το είδε έστειλε μύνημα.... Χμμμ να απαντήσω ή όχι... Γιατί να ξαναμπαίνει στην ζωή μου όχι οτι έφυγε και ποτε. Προσπάθησα να τον ξεχάσω με νέες σχέσεις όμως ποτε δεν κρατούσαν πολύ και στο τέλος παντα εγω ήμουν αυτή που πληγωνομουν...μέχρι να πάρω την απόφαση να απαντήσω έβλεπα τα μηνύματα... Μα πόση επιμονή παιζει να έχει αυτός ο άνθρωπος...
"Geia"
"Ti kaneis;"
"Kai egw Kala eimai"
"Xairomai pou rwtas"
"Pwww prigkipissa poly milas pio siga"
"Kai min gelas gt kserw oti gelas"
"Sagapaw reeeeeeeeeeeeeeeee"
"Se thelwwwww"
"Ela vreeeeee min mou kaneis emena kapsonia..."
"Ela apanta sto vaggoulino sou"
"Twra katalavenw tis vkators... Oste etsi einai na perimeneis apantisi.."
"Min mou apantas...skasila mou megali kai deka papagalloi.."
"An akouseis mpam egw that eimai...tha exw skasei..."
"Nai gela esy. Gela...gela...kai egw tha eimai stin gwnitsa mou...."
Δεν άντεξα αλλο και του απαντησα
"δεν εχεις αλλάξει καθόλου"
"Eeee nai paramenw to idio theos"
"Το ίδιο ψωνιο θες να πεις"
"Re xameno den eimai psonio"
"ναι εχεις δίκιο ....είσαι ντίβα..."
"den eimai diva"
"Eisai"
"An se piasw Sta xeria mou tha..."
"Όλο θα...πολιτικός έπρεπε να γίνεις όχι τραγουδιστής. μονο λογια είσαι"
"An hmoun mazi sou twra"
"Όμως δεν είσαι"
"Ti exeis gt kserw oti Kati exeis"
"Δεν εχω τιποτα"
"Oraia tote ti DEN exeis"
"ΕΣΕΝΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΕΣ ΤΩΡΑ;"
Εκλεισα την συζήτηση και άρχισα να κλαίω ωσπου να με πάρει ο ύπνος.
ESTÁS LEYENDO
Ο Αλήτης Της Καρδιάς Μου
FanficΗ Εύα είναι μια 18 χρονων κοπέλα που μένει Αμπελόκηπους, εχοντας μετακομίσει από το Sao Paolo της Βραζιλίας , εξαιτίας ενος ατυχηματος που ειχε και το οποίο έγινε η αιτια για το bulling που δέχεται στο νεο της σχολείο απο τα τρεια famous παιδια του...