Vangelis pov.
Μετα απο λιγα λεπτα η Εύα συνηρθε και το αίμα είχε σταματήσει να τρεχει. Με κοίταξε στα ματια με ενα φοβισμένο βλέμμα. Καιρός ηταν να με φοβάται. Εκανε να σηκωθεί όμως την γύρισα ανασκελα και εκατσα στα πόδια της για να μην μπορεί να αντιδράσει. Πηγα να την φιλησω αλλά γύρισε απο την αλλη το κεφάλι της. Ωραία γιατί μ'αρεσουν οι δύσκολες. Την σηκωσα και την οδηγησα στην κρεβατοκαμαρα και την πεταξα στο κρεβάτι. Προσπάθησε να αντισταθεί όμως της εσκισα τα ρούχα και μετα ξεντυθηκα και εγώ. Μπήκε μέσα της με τόση βιαιότητα που την εκανα να κλαίει απο τον πόνο. Όταν τελειωσα βγηκα απο μέσα της,σηκώθηκα,πήγα πληθηκα και έφυγα. Η Εύα πλεον κοιμόταν απο την εξάντληση. Ντυθηκα και πήγα στην Amanda και κοιμηθηκα εκεί το βράδυ...Eva's pov.
Το επόμενο πρωι σηκώθηκαν και πήγα για μπάνιο.... Ένιωθα πιο βρομικη απο ποτε... Όταν βγηκα ο Βαγγέλης είχε ηδη γυρίσει πλεον ουτε στα ματια δεν μπορουσα να τον κοιταξω.
Οι μέρες παιρνουσαν και πλεον ο Βαγγέλης πλεον οποτε θυμωνε με βίαζε... Δυο μηνες μετα άρχισα να έχω ζαλάδες,εμετούς στην αρχή δεν έδωσα σημασία γιατί πίστευα οτι ηταν λόγω ιοσης. Ελα όμως που δεν ηταν. Πηγα στον γυναικολόγο για ενα check up που έπρεπε να κάνω και αποδείχθηκε οτι ήμουν έγκυος. Μόλις μου το είπε παγωσα. Έφυγα απο το ιατρείο και πήγα στο σπίτι με τα πόδια. Έπρεπε να δω τι θα κάνω θα το κρατούσα ή θα το έριχνα; όταν εφτασα στο σπίτι δεν ήξερα ακομα την απάντηση...
Μέχρι το απόγευμα η απόφαση είχε παρθεί. Πήρα τα πραγματα και πήγα στο κοντινότερο νοσοκομειο. Θα έδινα ενα τέλος όμως την τελευταια στιγμη λιγο πριν μπω μέσα το έβαλα στα πόδια. Πήρα το αυτοκίνητο και πήγα στο σπίτι.
"Που πας έτσι;"με ρώτησε ο Βαγγέλης"Πάω εκεί που με θέλουν"
"Εεεε;"
"Βαγγέλη χωρίζουμε" είπα και άρχισα να μαζεύω τις βαλίτσες μου.
"Δεν μπορείς να με χωρισεις"
"Και όμως μπόρεσα...εγώ και η μικρή δεν πρόκειται να το ανεχτουμε άλλο αυτό...άντε γεια" έβαλα τα πραγματα στο αμάξι και πήγα στο αεροδρόμιο....
Επόμενη στάση Ελλάδα. Μόλις μπήκα στο αεροπλάνο ηρεμησα.
Πλεον ήξερα τι ήθελα και δεν θα άφηναν κανεναν να το πληγώσει...Νέες εξελίξεις....
1.Χωρισμός οριστικός ή μήπως όχι...
2.Είναι όπως το περιμενατε; αν οχι πως θελατε να χωρίσουν;
3.Τι πιστευετε οτι θα γίνει στην συνέχεια;
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο Αλήτης Της Καρδιάς Μου
Fiksi PenggemarΗ Εύα είναι μια 18 χρονων κοπέλα που μένει Αμπελόκηπους, εχοντας μετακομίσει από το Sao Paolo της Βραζιλίας , εξαιτίας ενος ατυχηματος που ειχε και το οποίο έγινε η αιτια για το bulling που δέχεται στο νεο της σχολείο απο τα τρεια famous παιδια του...