Obrana černou magií

70 2 3
                                    

Žaludek jsem měla jako na vodě. K tomu Jamesovi jsem pocítila obrovskou vlnu nenávisti. Vypadal přesně jako ti frajírci, které ve škole všichni zbožňují a učitelé jim promíjejí všechny průšvihy. Takové jsem nikdy neměla ráda. Podle mě byli a jsou lepší ti nenápadnější, kteří podají pomocnou ruku vždycky, kdy je potřeba a nepřetvařují se. Na chvíli mi problesklo hlavou, že Snape byl přesně takový, ale rychle jsem si vzpomněla na to, jak řekl svojí nejlepší kamarádce. V mých očích už nikdy nebude stejný jako dřív.

„Tak, teď víte, jak jsem přišel o jedinou pravou přítelkyni, kterou jsem kdy měl," začal opatrně po chvilce rozpačitého mlčení. „Byla pro mě vším a já to zničil."

Najednou mi ho začalo být spíš líto, než abych k němu cítila zášť.

„Proč mi to vlastně říkáte?"

„Proč? To je dobrá otázka," usmál se. „Asi proto, že vás obdivuji. Už od naší první společné hodiny."

Tohle pro mě byla rána. Tak skvělý kouzelník jako je Severus Snape obdivuje mě? Vždyť jsem vlastně taky jenom mudlovská šmejdka.

„Cože? Jste ze všech nejlepší v Lektvarech a i s hůlkou překonáváte všechny ostatní profesory. Neznám lepšího kouzelníka, než jste vy. Nechápu, proč zrovna já-"

„Já jsem ve vašem věku nebyl v Lektvarech tak dobrý jako vy," trochu samolibě se usmál, „a to už je co říct. Ani Lily nebyla. Navíc podle mých kolegů vynikáte téměř ve všem, na co sáhnete. "

Teď už jsem byla dokonale zmatená. Nikdy mi nepřišlo, že bych nějak významně převyšovala Mary a ostatní ve „všem na co sáhnu."

„Právě kvůli vašemu talentu jsem se vám rozhodl něco navrhnout." Vůbec jsem netušila, co po mně bude chtít a začala jsem se trochu bát. „Od vaší profesorky na Obranu jsem se dozvěděl, že jste téměř ve všem napřed a zbytek třídy vás brzdí. Napadlo mě, jestli by jste se nechtěla kromě Obrany proti černé magii učit i něco jako," uchechtl se, „Obranu černou magií, samozřejmě se mnou."

Nepřemýšlela jsem ani chviličku: „Ano."


Jednou budeme vyprávět.Kde žijí příběhy. Začni objevovat