POHLED TŘETÍ OSOBY
Je osm hodin ráno. Škola začíná v devět. Dneska má Marinette a její třída dvě hodiny pečení a vaření. Marinette vstala ve čtvrt na devět. Není na Tikki zvyklá, takže se jí dnes ráno lekla. Jde do koupelny, kde udělá ranní hygienu a jde dolů na snídani. K snídani si dává cereálie s mlékem. Po snídani jde do pokoje se převléknout z pyžama a bere si batoh a taštičku.
Marinette: "Tikki vlez si do téhle taštičky, ať tě nikdo nevidí." Tikki udělala to, co Marinette řekla a společně se vydaly do školy.
Učitelka: "Tak děti, jak jistě víte, dnes budeme mít dvě hodiny pečení a vaření. Proto se teď přesuneme do kuchyňky."
Celá třída se vydala do kuchyňky. Učitelka: "Co si chcete dneska upéct?" zeptala se učitelka.
Celá třída najednou: "Cupcakes!"
Učitelka: "No dobře. Vytvořte si skupinky po třech.MARINETTE
Marinette: "Alyo, s kým budeme?"
Alya: "Hej! Rose! Nechceš být s náma?"
Rose: "Jo ráda."
Přišla k nám Rose a společně jsme si šly pro ingredience. Když jsme měly vše začaly jsme dělat těsto. Rose miluje pečení a nejvíc ze všeho pečení cupcakeků. V poslední době hodně nosí náhrdelník s cupcakem. Dovolily jsme, aby Rose připravila těsto a já s Alyou ho pak nalijeme do formiček.
Rose: "Holky! Těsto je hotové. Pojďte ho dát do formiček!"
Já i Alya jsme okamžitě přišly a nalévaly těsto do formiček. Pak jsme je daly do trouby a dvacet minut čekaly. Když byly cupcakeky hotové, vyndaly jsme je a daly na talíř. Nebyly jsme ale první skupina, co je měla hotové. První je měli Adrien, Nino a Kim. Čekali jsme na ostatní a až cupcakeky vychladnou. Postupně jsme všechny ochutnávali. Všechny byly výborné. Pak přišla řada na ty naše. Každý si vzal jeden a kousl si. Najednou je všichni začali plivat.
Rose: "Co to?!"
Sama ochutnala a také to vyplivla.
Rose: "To není možné! Musela jsem tam dát jiné ingredience!"
Najednou Chloe přišla k Rose.
Chloe: "Fuj, Rose! Ty tvoje cupcakes chutnají jako podrážka!"
Rose začala brečet a utekla z kuchyňky.
Marinette: "Rose, počkej!"
Běžela jsem za ní. Rose se zamkla na záchodě, kde brečela.
Marinette: "Rose, prosím! Otevři! Z Chloe si nic nedělej. Ona ty cupcakeky měla ještě horší! Rose, prosím vylez!"
Rose: "Marinette. Jdi prosím pryč. Prosím."
Raději jsem jí tam nechala a vrátila se do kuchyňky.POHLED TŘETÍ OSOBY
Rose brečela na toaletě.
Lišaj: " Mladá zklamaná pekařka. Dokonalá oběť pro mého zlomyslného akumu. Leť můj malý akumo a obrať jí ke zlu!"
K Rose pomalu letěl malý motýlek. Když byl až u ní, vletěl jí do náhrdelníku s cupcakem.
Lišaj: "CupQueen. Já jsem Lišaj. Propůjčuji ti moc zbavit se lidí, kteří ti ublížili. Ale za to budu chtít dvě maličkosti. Platí?"
Rose (CupQueen): "Ano Lišaji"
Najednou se začala Rose promněňovat. Měla na sobě šaty ve tvaru formičky na cupcakeky a na hlavě klobouk, který vypadal jako krém. V ruce držela tubu s krémem. Vyšla ze školy. Kohokoli potkala, vystřelila na něj krém, a tím ho přilepila k zemi.MARINETTE
Když jsem se vrátila do kuchyňky, slyšela jsem z venku výkřiky. Všichni v místnosti se nahrnuli k oknu a viděli další oběť akumy. Nenápadně jsem se vyplížila a běžela zpátky na toalety.
Marinette: "Tikki. Co mám teď dělat? Můj první padouch? Teď mi úplně vypadlo vše, co jsi mi kdy říkala!" začala jsem zhluboka dýchat.
Tikki: "Marinette, klid! Ty to zvládneš já ti věřím. Víš co máš říct teď. Že?"
Marinette: "Ano, to vím. Tikki, tečky!"
Začala jsem se promněňovat. Najednou tu nebyla Marinette, ale stála tu Beruška.
Hned jak jsem se transformovala, vyšla jsem hledat CupQueen.
ČTEŠ
Beruška a Kocour✔
FanfictionKouzelná Beruška a Černý Kocour DOKONČENO 11.8. 2016 #17 ve fantasy 14.8. 2016 #15 ve fantasy 11.9. 2016 #13 ve fantasy děkuju vám💖