kapitola 8-Divadlo

1.1K 80 15
                                    

MARINETTE

Zazvonil mi budík. Podívala jsem se, kolik je a bylo teprve půl čtvrté. Proč si nastavuju budíka na tak brzo? A pak mi došlo, že jedeme do divadla. Vzala jsem si berle a šla do koupelny. Když jsem udělala ranní higienu a převlékla se, tak jsem se vrátila do pokoje. Na sebe jsem si vzala modrou sukni, do které jsem zastrčila bílý svetřík a na nohy jsem si natáhla modré punčochy. Vzala jsem si modrou taštičku, kam jsem dala Tikki s vydala se do obýváku.

Ve čtvrt na pět máme sraz před školou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ve čtvrt na pět máme sraz před školou. Vzala jsem si housku na cestu a vydala se ke škole. U školy už byly skoro všichni. Když jsem se podívala blíž, všimla jsem si, že chybí Adrien. Snad se mu nic nestalo. Pak jsem si vzpomněla na včerejší večer. Čekám na Kocoura, abych mu řekla, že jsem Beruška. Když Kocour přišel a mu to řekla, myslel si, že mám horečku. Potom se najednou transformoval zpátky na...Adriena. Chvíli jsem na něj vykuleně koukala. Pak si pamatuju, že jsem spadla na zem. Probrala jsem se v posteli a vedle seděl Adrien. Objal a říkal, že nikdy nepustí. řekla, že zítra jdeme do toho divadla a že budeme muset vstávat hodně brzo. On se transformoval zpátky na Kocoura a chtěl odejít. Šla jsem ho objmout a pak jsme se políbili. Potom jsme si ujasnili, že spolu chodíme a on mi dal rychlou pusu a odešel.
Když jsem dovspomínala, všimla jsem si, že Adrien už běží. Když jsem vzpomínala, tak jsem si ani nevšilmla, že vedle mě stojí Alya.
Učitelka: "Výborně, už jsme tu všichni. Udělejte si dvojice a naskládejte se do autobusu. Prosím ty co, se jim dělá špatně, aby šli dopředu!"
Marinette: "Alyo budeme sedět spolu?"
Alya: "Promiň kočko. Já budu sedět s Ninem. Měj se!"
Cože?! Ona mě tady nechala stát?! To snad ne!
Adrien: "Ahoj Mari. Asi jsme si zbyli."
Podívala jsem se okolo a všichni už byli v autobuse.
Marinette: "A-asi jo. Tak jdeme?"
On kývnul na souhlas a šli jsme si sednout. Sedla jsem si k oknu.
Všichni v autobuse spali. Adrienova hlava spadla do mého klína (nemyslete to úchylně :D) a já si položila hlavu na jeho záda.

Beruška a Kocour✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat