Aşşağı indigimde her zamanki kahvaltılarımızdan vardı . 2 kişi için fazla yiyecek olan kahvaltılarımızdan. Anneme yaklaşınca yanağına bir öpücük kondurdum.
"Günaydın "
"Günaydın bebeğim yeni odanda ilk gecen nasıldı" dediğinde masaya oturmustum bile.annem zaten zengin soydan geldiği için babamın olmaması maddi etkilemedi.."Ee Suna bugün okuldaki ilk günün olacak heyecanlımısın bebeğim??"
" Bilmem cok deil ama biraz var işte" Derken servisin korna caldığını duyduğumda anneme öpücük gönderip evden çıktım. Servise bindiğim gibi kulaklığımı taktım . Herkesin bana bakmasını aldırmadan. Vee evet yeni kolejimize vardık.Yeni kolejim öncekine göre daha ufaktı. Belkide eski kolejimi içindeki insanların olmasıydı bana büyük gösteren . Nede olsa eski sevgilim meriç.aslında isteseydim hala sürdürürdüm ama çok yakın değildik , kız arkadaşlarım ve sevmediklerim de vardı. Saclarımı herzamanki gibi düzleştirmiştim.. kolejin buyuk bir bahçesi vardı. O bahçeden içeri girdiğim zaman önümde bir topluluk vardı. Ve belliki bu bir kavga böyle bir kolejde bu tarz kavgaların olması beni şaşırtmıştı. Biraz daha ilerlediğimde yerde yatan bir çoçuk ve ona delirmişçesine yumraklar atan bir çoçuk daha..
Şaşkınlığın verdiği etkiyle azım açıkta kalmıştı. Annemin bu kadar begenip beni kaydettiği okulda devlet okulu kavgası WAYY CANINA. Daha sonra kendime geldim ve kimsenin ayırmadığı kavgayı ayırmak için oradakileri ittirdim yerdeki çoçuğa tam yumruk atacakken "Yeterr sen naptığını sanıyorsun yaa iyimisin sen" dediğimde çok sert baktığıma emindim sözlerimin bitmesiyle kaşlarımı daha çok çattım. Etraftakilerin bana bakışlarından kötü bişey yapmışım gibi düşündüğümde normalde sevinçtee oluşan karındaki kelebekler bende o an oluşmuştu. Sanırım bir belaya bulastın SUNA !!! yerdeki cocuğu baskaları yerden kaldırırken ona şiddet uygulayan çoçuk yüzünü bana dönmüştü. Tek kaşı havada beni suzerken simsiyah görünen gözlerine başına taktığı kazağının kapşonu o gözleri daha karanlık gösteriyordu. Adeta sonu görünmeyen bir kuyu gibiydi. Jayır suna etkileemezsin o bir VAHŞİ!!!
" WAY yeni kızımıza bakın. Çok yürekli. Göz yaşartıcı " dediğinde eminimki bütün okul yanımıza gelmişti . Güçsüz görünmemek için agzımı açacakken konusmasına dewam etti.kulağıma çokça yaklaşınca " bak güzelim yaptğın cesurluk göz kamaştırıcıydı ama çok sinirimi bozdun. Eğer bir daha bir işime karışacak olursan bunu sana ödetirim . Canını yakarım ve inana bana bunu hissedersin " dedikten sonra yanağımı öpüp uzklaştı buna nasıl izin verdiğimi sonra düşünecektim. Geri dönüp giderken onu konuşmamla durdurmuştum "ya bana baksana sen . Hıı tabi anladım bu şımarıklığının sebebi herhalde bu okuldaki en zengin kişi yada babanın okul müdürü olması dimi yoksa bu şımarıklık diğer rütbelere fazla dimi"
" Ama sen artık haddini aşıyorsun!!!"" Hadii ya ne o yoksa müdür babanamı söylersin ??"
" bir gün sıradan kızlar gibi gelip benimle birlikte olak istediğini söyleyeceksin ""
Ne sanıyordu bu çocuk kendini sanırım babası başbakan, cumhurbaşkanı filandı bsna bir anlık sinirle harekete geçen refleksimle tokat atmak için elimi kadırdığımda elimi sıkıca tuttu ve gerçekten çok canm acıyordu tam konusacakken arkadan gelen sesle sustu ama bileğimi hala bırakmamıştı.
" kaan tmm artık".
"Defol ömer "
"Kız haklı bırak kızı "
"ne o yoksa cokmu hoslandın "
Dedikten sonra derin bir nefes alıp kolumu hızlıca assagı attı.
"Al senin olsun kuzen " deyip hızlıca gitti. Korkmamıştı qma gitmişti. İnanamıyordum yaptığım bir iyiliğin buralara kadar ulaşacağına. resmen üzerimden bir eşyaymışım gibi konuşuluyordu. Ve ben buna tahammül edemiyordum . Bu durumlarda,kendimi açıklayamadığım zamanlarda hep ağlardım ama ilk gunden kendimi rezilde edemezdim. Beni o vahşi kaanın elinden kurtaran adının ömer olduğunu öğrendiğim çocuk yanıma yanaşmadan ve etraftakiler dağılmadan bir tehttitte bulundu bu olayın yayılmaması açısından ve sonra yanıma geldi.
"Kaan, benm kuzenim çok asabi bir çocuktur . Ve hep öyle oldu . Bu araa ben ömer." Kuzeni olmasına rağmen ilk gözlemime gore aynı değillerdi."Meraba bende suna yeniyim bu gün ilk günüm ve hiç bunları yaşayağımı düşünmemiştim . Ama kuzenin tam bir vahşi umarım kusura bakmıyorsundur. Ve heralde.bu zamana kadar bir çok kizla birlikte oldu yada o na yakışıklısın falan dediler onda heral de bu ego zengin züppe ya sinirlerimi bozdu" Bu sefer cok hızlı konuştuğumun fqrkındaydım ama ömer sadece gülmüştü tabiiki kahkaha atmamıştı ama gülümsemişti. Her ne kadar canmı acıtsada kaan kadar ona gülümsemek yakışmıyordu . Aman Allah'ım ne diyorum ben ya bir zorbayı beğendiğimi söylüyorum. Ömerle vedalaştıktan sonra yeni okulumun içine isteksizce girmiştim herkesin gözü bendeydi . Yanlış anlamayın güzelliğime değil kaanla yaşadıklarımızdan dolayı bakıyorlar benim saflığıma ...
selam şu anda saat 4:28 ama ben sayfa yazıyorum .gerçekten uzun zamandır wattpett kullanıyprum birçok kitap okudum ama gerçekten kitap yazmak çok zormuş ama bir okarda heycan verici ..
Kapak fotografımda Hande ERÇEL ve çok beğendiğim repçi SANJAR var . Ve kapak fotoğrafımdan çok memnunum. yazım hatalarındon dolayı pardon yorum ve votelerinizi bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatım
ChickLitHep sımarık buyuyen bır kızın hıkayesıve o na yeni bir hayat bahşeden cocuk