Ennemin odasına yürüyünce anne mi ağlarken buldum anneme doğru hızla koşarken çantamı
bir koşöye attım .
"Annecim iyimisin?" Anneme baktığımda ağlıyordu.
"Anne iyimisin söylesene" konuşurken annemle göz göze bakıyorduk. Annem çok güzel bir kadındı. Gözleri yüzü herşeyiyle mükemmeldi. Biz anneml arkadaş gibiydik. Zaten istanbulda fazla arkadaşım yoktu. Ve en sonunda annem konuşmaya başlamıştı."Suna baban gelirse onunla gidermisin?"
"Tabiikide gitmeyecem. Ben seni hiç bırakırmıyım. Yapma böyle ama olurmu hı hadii şimdi yat. Bak gözlerin şişmiş ."annem bana beni sevdiğini soylerken onun anlını öpüp odadan çıktım.. akşam olmuştu.canım sıkılıyordu. Allahım bu genç yaşıöda sıkıntıdan ölecektim
Elimde kaanın bana Verdiği numarası vardı. Ona mesaj atıp onunla gitmek istediğimi söyleyecektim...
numarasını tuşlayıp mesaj yazdım numarayı kaydetmiştim.GÖNDERİLEN: YÜRÜYEN EGO !
Eger çok istersen seninle gelebilirim orası her neresiyse
Allahım harfleri yazarken titriyordum ve mesaj gelmişti
GÖNDEREN: YÜRÜYEN EGO!
NEDEN !! HANİ GELMEYECEKTİN
GÖNDERİLEN: YÜRÜYEN EGO !
İSTEMESSEN GELMEM . HEM ÇOK CANIM SIKLDI . YAPACAK BİŞEYİM YOK KOS KOS OTURMAKTANSA DIŞARI ÇIKABİLİRİM HEM TAMAM YA GELMİYORUM VAZGEÇTİM...
of ya tabi neden kabbul etsinki? Hem belkide öylesine demiştir. Ya doğruya beni kırdığı için söylemiştir filan . ah suna ah yine tükürdüğünü yalıyorsun yine yapmam dedi-..
GÖNDEREN: YÜRÜYEN EGO !
YARIM SAATİN VAR SUNA HAZIRLAN BANA EVİİZİN ADRESİN MESAJ AT.
o my got vav hayır ya saçmalık ben yanlış anladıysam demek . Saçamalama ya bir tekrar okuyayım ayy nefes alışverişlerim yükseliyordu.. ve bir mesaj daha...
GÖNDEREN:YÜRÜYEN EGO !
ŞAŞIRMANA SONRA DEVAM EDERSİN. ŞİMDİ BANA EVİN ADRESİNİ AT SUNA!!
Şşoşormona sonro dovom odorson . Hahaha
Yeni bir mesaj gelmeden dediğini vapıp evin adresini attıktan sonra koşarak odama çıktım . Offf ne giyinecem şimdi acaba nasıl bir yere gidecez . Mesaj mı atsam .. yok yok çok önemsemiş görünürüm . Ama ya güzel bir yere gitsek ben sönük kalsam ,yada basit bir yere gidersek çok abzürt görünürsem. Tamam en iyisi mesaj atmaktı. Zaten ilk mesajı kendim atmamla onu önemsediğimi düşünmüştür. Bir mesajdan bişey olmaz heralde..?GÖNDERİLEN: YÜRÜYEN EGO !
KAAN BEN NE GİYECEĞİMİ BİLMİYORUM. HANİ NASIL BİR YER ORASI SÖYLERSEN SEVİNİRİM. ŞİMDİ GÜZEL GİYİNİP ABARTMAK VAR BİDE NORMAL GİYİNİP SÖNÜK KALMAK VAR...
Aradan 5 dakika geçtikten sonra mesaj atmasını oturmuş beklrken ve bu sırada dişlerimi stresten kemiriken nihayet göndermişti.
GÖNDEREN: YÜRÜYEN EGO!
SUNA SİNİRLERİMİ BOZMA 10DK KAPIDAYIM!!
HAHAHAtam kaanlık cevaplar bunlar.com hayır yani nolur söylese dolabı açıp dar yüksek bel kot pantolonumu giydikten sonra üstüne siyah dökümlü geniş bir kazak giyip önünü içine kpydum. Saçlarımı gevşek toplarken mesaj sesiyle yatağımda olan telefonuma doğru koştum.
GÖNDEREN: YÜRÜYEN EGO
AŞŞAĞIDAYIM BEKLETİLMEYİ SEVMEM İN AŞŞAĞI.
Tamam sinirlenmek yok . İniyorum
Annemin odasına haber vermek için gittiğimde yatıyordu. Yanına yaklaştığımda gözlerini açmamıştı. Ama normalde annemin uykusu çok hafiftir.
"Anne ben dışarı çıkıyorum arkadaşlarla. Normalde hemen uyanırdı.
"Anne . Uyansana " gözlerimi daa çok açmıştım . Annem uyanmıyordu. Yüzünü çevirdiğimde tepki vermemişti. Napıcam ben hemen kapıda bekliyen kaanı aradım"Suna sana kapıdayım demedim mi ve bil-"
"Ka-kaan annem uyanmıyor"
"Uf suna yalan söyleme 5 dakika daha beklrrim geldi geldin gelmedi...."
"Kaan annem uyuyor,uyandırıyorum ama uyanmıyor.."
"Suna eğer şakaysa.."
"Hayır deil"
"Aç kapıyı" demesiyle aşşağı koşup kapıyı açtım muhtaçmışım gibi omuzuna sarıldım. Ağlıyordum. Konuşmaya başlamadan beni omuzumdan tutup geri çevirdi. "Suna oda hani anneni hasteneye götürelim. Tamam deyip odaya çıktık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatım
ChickLitHep sımarık buyuyen bır kızın hıkayesıve o na yeni bir hayat bahşeden cocuk