bölüm 6

7 2 0
                                    

Suna'dan

Eve gittiğimde annemi masada ağlarken bulmuştum. Nedenini anlayamadım. Yani annem güçsüz bir kadın değildi. Daha önce hiç ağlarken görmedim. Ama gizli gizli babamla kavgalarında sessiz sessiz dinlediğim zamanlarda ağladığımı duymyşttum ama hiçbir zaman benim yanımda ağlamamıştı. Anneme koşarak yaklaştığımda ayağa kalkıp bana sımsıkı sarıldı.

"Anneciğim iyimisin ne oldu ya "

"Suna babandan uzaklaştıkça bana daha çok yaklaşıyor sanki beni aldatmamış gibi davranıyor" bana daha sıkı sarılmıştı. Yaa biri beni kurtarsın yoksa kemiklerim kırılacak. Annemi omuzlarından tutup onu uzaklaştırdım.

"Annecim hadi sen otur bize bir kahve yapayım içerken konuşalım tamammı hı hade annecim ,hade." Dedikten sonra onu salona götürüp koltuğa oturttum. Evimiz iki katlıydı. İki katıda bize mahsustu. Annemi oturtup mutfağa geçince kahve yapmak için iki kupa çıkarıp içine 3'ü biraradayı döktükten sonra ısınan suyu doldurup karıştırdıktan sonra elime alıp saloma doğru yürüdüm . Annemin yanına oturup sırtını sıvazlayıp bir kahveyi ona uzattım. "Hadi annecim yapma böyle,hadi ama iç kahveni bak benide üzüyosun. "Annemin ağlamaktan gözleri şişmişti. Sanırım 2 saatir ağlıyordu. Annemibu kadar ağlatmasının hesabına babama soracaktım. İkimizde kahvemizi bitirdikten sonra annemle konuşmak için elini tutup bir bacağımın üstüne oturduktan sonra ennemi kendime dönderdim . "Evet annecım şimdi biraz daha iyimisin "annemin bana bakmadığının farkına vardıktan sonra "anne bana bakarmısın? " dedikten sonra bana döndü. "Suna babanı bir süre görmek istemiyorum . Sesini duyunca beni aldatışı gözümün önüne geliyor . Ve baban gelip burada kalacağını söylüyor . Lütfen suna lütfen kızım onu gelememesi için ikna et. " kafamı sallayıp annemi sakinleştirdikten sonra odasına götürüp yatması için uzanmasına yardım ettim. Uzandırdıktan sonra anlını öpüp "sen artık düşünmeyi bırak . Ben biraz dışarı çıkacam sen uyu uyanmadan dönerim tamammı "deyip kulagına "seni seviyorum anne " diye devam ettim ve odadan çıkıp kendi odama döndüm . Dolabıma yaklaşıp kapaklarını açtım. Her zamanki gibi dar siyah pantolonunu giyip üstüme siyah kapşonlu hırkamıda giyip dış kapıya doğru ilerdim. Beyaz adidas ayakkabılarımı giyip kapıyı arkamdan kapatım . Aşşağı indiğimde babamın numarasını tuşlayıp, bildiğim tek kafeye doğru yürüdüm. İlk arayışımda babam açmamıştı. Kafeye yetişince bir masaya oturdum. Tekrar babamın numarasını çevirirken masaya garsom geldi. Bir tane sıcak çikolata istedikten sonra gatson masadan uzaklaşmıştı. Ve babam anca açabilmişti.Babama annemi ağlattığı içn kızgındım. Babam telefonu hiç bişeyden haberi yokmuş gibi açtı. Tabiikide şu anda annemin ağlama krizlerinden haberi yoktu ama ,buraya gelmesinin , hatta böyle bişey düşünmesinin bile yanlış olduğunu anlamalıydı en azından 40 yaşında olan bir insan anlardı.
"Sunam, kızım nasılsın"
Sona kozom nosolson . Gerçekten sinirlerim bozulmuştu .

"Baba annemi ne kadar üzdüğünün farkındamısın sen ya.?!!"

"Suna gerçekten çok meşgulum kızım kızom hemen anlatırmısın "

"Annem senin buraya geleceğini ögrenince adata çıldırdı." Kaşlarım çatıktı. Sinirliydim çünkü. Annemle aralarında olan şeyi annemle çözmeleri gerkliydi. Bana yansıtarak benimde canımı sıkıyorlardı. Her ne kadr 17 yaşımda olsamda henüz bu hayata anlamsız ve sıkılmış bakmak istemiyordum.

"Ne yapayım suna tamam annene kolay bişey yaşatmadım. Tamam. Kabul ediyorum ama seninde annenle gidişinle çok yanlız kaldım . Seni özledim. Ve inan bana annenide. Senin annense benimde 18senelik karım tatlım benide anlamaya çalış lütfen."
Babamdan bunları duymak beni duygulandırmıştı . ama annemi çok üzmüştü . Normalde benim yerimde başkası olsa babasıyla hiç konuşmazdı ama ben nedenini bilmediğim bilmediğim bir şekilde konuşmamaya alışamıyordum.

"Bak baba uzun bir süre buna alışırsan iyi oolur.Şu anlık buraya gelmen doğru olmaz . Tamammı?"

"Peki . Tamam . Ama bir süre sonra gelecem ve sizi buraya geri getirecem. Seni seviyorum kızım"
"Baybay baba " babamında baybay dediğini duyunca telefonu kapattım. Telefonla konuştuğum sırada sıcak kahvem gelmişti. Derin bir nefes aldıktan sonra sıcak çikolatamdan koca bir yudum almıştım. Camların dışarıyı gösteridği yerde oturduğumdan dolayı dışarıyı rahatlıkla görebiliyordum. Kafamı çevirip yanmasaya baktığımda 6 sandelyeye yerleşmiş olan kaan ,çakma sarışın sevgilisi zeynep , ömer ve diger arkadaşlarını görmüştüm . Ve cook şokkKKk...

Bu Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin