Merdivenleri çıkarken hala aglıyordum. Arkamdan melikenin geldiğini gördüm,ama fark ettirmedim. Sınıfa girdiğimizde kimse yoktu. Sırama yaklaşınca çantamı çekip aldım. Tam çıkacakken melike önüme çıkıp beni durdurdu. "Melike çekil önümden ,kalbini kırmak istemiyorum."
"Kır ,yani kalbimi kır belki rahatlarsın. bak kaan hep böyledir hem sen keşke karışmasaydın. Yani ama kaanın bunu yaptığını düşünmüyorum." Kaşlarımı çatıp,gözlerimi büyüttükten sonra
"Ya bana kızma ama o böyle yapmaz yani birinin canını yakmak isterse kendisi yapar. Başka birini kullanmaz."
"Ya kim bu çocuk ya . Ama varya sende tanımıyorsun bunu ya bana kütüphanede intikammımı alacam dedi . Ve bunu o yaptı.""Bak kaanı bu zamana kadar elde etmek isteyen büsürü kız oldu.Ama kimse onu elde edemedi."
"Yani ?" Dediğimde kapıda bir kız belirdi . Bana bakarak "dekan seni bekliyor. Odasında hemen gelmeni söyledi" dedikten sonra kafamı sallayıp onu yolladım.Melike eliyle yanagımı ovalayıp "hadi birlikte gidelim ben seni kapıda beklerim . Hade topla kendini." gözlerimi yavaşça açıp kapadıktan sonra cantamı bırakıp müdür odasına yürüdük. Herkesin gözü benim üstümdeydi. Ben bana bunu kaanın yaptığını düşünüyordum. Acaba o yapmadımı? Ama canımı yakacağını söylemişti ona hiç bişey yapmamama rağmen . Dekanın odasına varınca melikeye onun beni burda beklemesini söyleyip odaya girdim. Müdürün karşında bana yaklaşan cocuk vardı. Müdür
"Evet gel sunacığım . Emre arkadaşınızla aranızda bir tatsızlık olmuş.." diye devam ederken kapının çalıp içeriye kaanın girişini izledim .
"Gel oğlum gel kaan. "Dedikten sonra içeri girdi. "Efendim baba?" Aman Allahım gerçekten okul müdürünün oğluydu . WAYY CANINA inanamıyorum ya gözlerim şimdi daHa cok büyümüştü. ben dekan çocuguna kantinde rest çekmiştim. "Sana daha kaç defa okul çevresinde bana baba deme diyecem??" Diye uyarışıyla hemen lafa devam etti. "Evet neden buradayız dekanım?" Dedi aşşağılayıcı biçimde.Sanki farkına varmış ama bozuntuya vermemiş gibiydi daha çok."Yeni ögrencimizle Sunayla tatsız bir olay yaşanmış " bu adam ne biçim dekan ya bide namıdeğer Sedat DEMİR .Vay beee sankin durumu örtmeye çalışıyor. Tabii neden olsa oğlunun namı söz konusu. Bu sırada Kaanla gözgöze gelmiştik. Birbirimize bakarken sedat beyin adımı vermesiyle kendime geldim "Evet Sunacığım senden dinleyelim ilk ,anlatmak istermisin?"
"Kantinde kahve almak için sıradayken belimde bir el hissettim ve o kişi de Emre her ne olursa olsun ondan şikayetçiyim"
"Peki kantinde bir konuşma geçmiş, kaanla o konuda ne diyeceksin??" diye sorduğunda kaana baktım aa o ban bakmayıp elleriyle oynuyordu. Belkide bana bir bakışı ne söyleceğimi belirleye bilirdi.ama bana bakmıyordu . Ya da kararımı değiştirmemi istemiyordu. "Kaanla derste ufak bir tartışma yaşadık ve bumdan dolayı o olduğunu sandım " ben konuşurken onun bana baktığını hissedebiliyordum.buna aldırmadan konuşmaya devam ettim.
"Hala onun olup olmadığını bilmiyorum ama şu anlık birşey söylemek istemiyorum " dedikten sonra sayın dekanımız kafasını salladı. Ben kaana bakarken kafası yere eğik gülümsüyordu . Benden sonra bana dokunan adiye söz verdi.
"Hocam o yanlış gördü o ben değildim.."
Yalan söylüyodu . "Yalan söylüyor ya kaan da ordaydı ." kaan bana bakarkenbu ithamıma karşılık vermedi daha konuşacakken dekan bana çıkmamı söyledi fazla uzatmadan çıktım . Melike hala beni kapıda bekliyordu yanına doğru yürüyünce oda bana doğru geldi . Neşeli kısa saçlı güzel uzun boylu bir kızdı. Yan yana geldiğimizde ne olduğunu sordu . Ona anlattıktan sonra sınftan çantamı alıp eve doğru yavaş yavş ilerledim . Yolda yürürken kaanın bana bakışları tatlı gülüşleri aklımdan çıkmadı. Onu sevmiyordum yada hoşlanmıyordum ama garip şeyler hissediyordum...KAAN'DAN
Babam bizi odasına çağırmıştı. Ben Sunanın benim onun canını acıttığı söyleyeceğini düşünüyordum ama suna beni şaşırtmıştı. Onun kararını etkilememek için ona bakmamıştım .Suna odadan çıktıktan sonra sunaya dokunan çocuğa yaklaşmıştım . Ona ben bişey yaptırmamıştım . Ama suna benim yaptığımı düşünüyordu.Sunanın gidişiyle babama olanlrı o çocuğun yaptığını olay şahit olduğumu söyledim ve çocuk okuldan velisi aranarak uzaklaştırılma cezası almıştı.Odadan çıktıktan sonra kendini sunaya sevgilim olarak tanıtan zeynep doğanına yanına gittim . Alında hep sadesice zeynep ismini kullanırdık .Zeynep'le aramızda benim gibi olduğu için bir sevgililik dönemi ama ben hiç bir.kıza birşey hissetmedim yani edemedim. Çünkü annem 12 yaşında babamla bizi terk etmiş babm bunun üzerine 3gün sonra bir kadınla birlikte olmuştu. Her nekadar babası zengin olan birisi olsam da babamın istemesine rağmen onun bana aldığı ev ve araba haricimde kullanmazdım. Okuldada bursla okuyordum zaten..zeynep'in yanına vardığımda bizim tayfayla oturduğunu gördüm. 6 kişiden oluşan burslular grubumuz aslında her nekadar bırsluda olsak okulun en popiler çocuklarındandık ben ,ömer,zeynep,kadir,semih ve veysel zaten grupta daha sık ömer ve veyselle zaman geçirirdikyani kızlar öyle görürlerdi.
"Hoşgeldin kaan"
"Zeynep neden bizi sevgiliymiş gibi gösterdin."
"Rahatsızmı oldun kaan"
"Hayır ama olmayan bişeyin olmuş gibi gosterimesinden hoşlanmadığımı biliyorsun değilmi?" Orda ömerde vardı. Ömerle sabahtan beri konuşmamıştık. Önceden melikeyle olan ilişkilerini tasvip etmediğimden aramız açılmıştı ama ayrılmalarıyla düzelmişti yeniden aramız bozulmasın diye ona el uzattım . Tutunca "aramız yine bir kız yüzünden bozulmasın "
"Bozulmaz kuzen merak etme " Ömer kuzenim değildi yada aramızda bir akrabalık yoktu ama birbirimize hep kuzen derdik.Ömerlede arayı düzelttikten sonra banka oturdum ve sigaramdan bir tane çıkarıp içmeye başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatım
ChickLitHep sımarık buyuyen bır kızın hıkayesıve o na yeni bir hayat bahşeden cocuk