Nefretle baktığı belliydi . Bunu tek kaşını havaya kaldırmasından anlıyordum. Bu okulda ilk günüm ve ben bu kadar duygu karmaşasını yaşamıştım .
"Bak istersen seninle bir anlaşma yapalım. Sen .." devam edecekken konuşmamla onu susturdum.
"Yaa sen kimsin ben anlaşma yapacam. Sadece benden uzak durman yeterli. Ben zaten sizden uzak duruyorum ama siz izin vermiyorsunuz. Tamam Allah kahretsin keşke yerdeki çocuğu öldürseydin ama ben karışmasaydım ama kusura bakma seni öyle izleyenler gibi bende izleyemezdim çünkü onların aksine benim bir vicdanım var."
"Benim ilk kuralım bir daha konuşmamı kesme . Bende sana o kadar meraklı değilim zaten . Anlaşma bu ki senden uzak duracam ama bir şartla."
"Anlaşmayı kabul edeceğimden değil ama şartın ne?"
"Bütün okulu toplayacam ve sen gelip herkesin gözü önünde benimle birlikte olmak isteyeceksin yada bunu söyleyeceksin. Anladınmı?" Bana bir kağıt verip elime sıkıştırdı.
"Bu benim numaram her zaman okula gelmem. Sana bu numaradan haber verecem ve sen benim dediğim yere gelip istediğim şeyleri söyleceksin ve ben senden uzak durcam . Anlaşma bu anladınmı. ?" Tabiiki de hayır ne sanıyordu bu çocuk kendini böyle . Anlayamıyorum. İşin ciddiyetinin farkı varıp konuşmam gerek mesajını beynime yolladım.
"Yaa sen heralde kendinde falan deilsin. Gercekten bunu yapacağımımı düşündün.? Tekrar söylüyorum sarışın sevgilin ve etrafındakilerı benden uzak tutman yeterli ölürümde senin egonu tatmin etmek için kendi grurumu ayaklar altına almam " dememle aşşağğılayıcı bir.şekilde gülümsedi. çok konuşuyordum bunun farkımdaydım ama çok sinirlenmiştim. Bende kaşlarımı havaya kaldırıp sinirli olduğumun sinyallerini ona gönderdim."gerçekten olacaklara hazırlı ol tamammı?" Deyip beni bıraktı . Yaşadığım şokun etkisiyle kütüphneden çıkıp kendime gelmek ve kahve almak için kantine çıktım . Kahveyi almak için sırada beklerken arkamda birinin sırada durduğunu gördüm ama tanımadığım birisiydi. 1 dakika geçtikten sonra neesini hissedecek kadar yaklaştı rahatsız olduğumu belli edecek şekilde bir omuzumu öne doğru çektim ama çocuğun ellerini belimde hissettim" çok güzel ve asi en sevdiğim." Ağzımı ve gözlerimi açtım . Arkamı dönüp çocuğa tokat atmam bir oldu.
" ne yaptığını sanıyorsun ya sen bu ne biçim kolej ya biri sapık diğeri piskopat "
Konuşmaya devam ettiğimde arka masalarda kaanı gordum.bana bakıp gülmüştü Ve bu beni daha çok sinirlendirmişti. Tokat attığım çocuk bana bir karşılık vermeyince onu ittirip beş adım attım. Olduğu masaya yaklaştım . Bu yaptığı çok adiceydi. Masasına elimi vurunca bana alaycı şekilde gülümseyişini gördüm.
"Bravo ya tebrik ederim tamam anladım bak gör ne yapıyorum bu senin hoşuna gidecek eminim " konuşmamı bitirdikten sonra her dakika daha çok dolan kantininde illerimi şıplattım. "Herkes bir dakika beni dinleye bilirmi? Bu masada gördüğünüz kaan beye aşık oldum tükürdüğümü yalıyorum ben artistlik yapıp işine karıştım.ve sonr..."
Ayağı kalkıp kolumu tuttuktan sonra
"Yeter artık!!. Dağılın gösteri biti."
"Bırak kolumu " derken gözlerim dolmuştu. Bir yaş yanağımdan akıp süzülerek konuşmama devam ettim.
"Ben kaana aşık oldum hemde çok ben onunla birlikte olmak istiyorum " ona dönüp gözlerinin içine baktığımda elimin tersiyle gözümden akan yaşı sildim. " oldumu beğendinmi performansımı . Ne kadar umrunda olmasada seni asla affetmeyecem" birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk. Benim gözlerim yaşlı, güccsüz ama onun gözleri kızgın ve sert bakışlı..
kolumu tutup beni kendine daha çok çekti. "Sana ben yapmadım dedim"
" bırak ya varya Allah hepinizi kahretsin"
Dedikten sonra kantinden çıktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatım
ChickLitHep sımarık buyuyen bır kızın hıkayesıve o na yeni bir hayat bahşeden cocuk