Yas 15 olmus gencliğe giden ilk adımlarım yas 18 oldu daha ilk defa yürüdüğüm yıllarım geldi aklıma daha tam büyümeden açtım dünya gözlerimi yas 20 şimdi cok biliyorum üniversite sıralarında gecen kızlarla olan muhabbetlerim şimdi yas 25 sanki biraz yaşlandım gözlerim daha farklı bakıyor dünyaya geçmişten kalan küçük kırıntılar var yas 30 oldu yolun yarısına gelmedik ama sonunda da degiliz hani sevmeye vaktimiz varmış sanırım birazda yas 35 işte şimdi yarıladık yolu gözlerindeki parıltıdan cok hüzün kaplamış ya sen sevdiginden ayrı yada dünya senden ayrı bir vakitte varolmuş yas 40 şimdi daha farklı bakıyorum ya yaşım yetmeyecek gibi geliyor yada cok fazla şeyler biliyorum ama bir yanım sizleri her zaman özlüyor. Yas 45 şimdi sizlerle büyüdüm şimdi sizlerle yaşıyorum daha sıkı tutunuyorum hayat onlar açan çiceklerim. Yas 50 evet yavaş yavaş hüzün perdeleri hayatın sonbaharı geldi gibi yapraklar dökülüyor romatizmalarım biraz daha çoğaldı belkide ilkbaharın çicekleri soldu artık biraz hüzün perdesi var gibi. Yas 60 hayatın tam anlamını anlatmaya başlıyor cevrendeki gençliğe imrenerek bakmaya baslıyorsun herkese ayrı bir nasihat veriyorsun çünkü sen herkesten tecrübelisin bir yanın halen daha cocuk torunlarınla oynuyorsun sen onları özlüyorsun bayramları bekliyorsun onlarda seni özlüyor hep yollarını gözlüyor dedecim hayatın sonbaharı bitti ne yazı kaldı nede baharı herkes seni özlüyor güzel yüzlü aksakallı dedecim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hikayesi Olan Sensin
ПоэзияSıra sende bu çocuğun güzel anılarını anlat üstad ben yoruldum, artık hayat denen satırlardan söz sende ömür senin elinde üstad...