ACI VE TEBESSÜM

16 1 0
                                    

Bir  hayatın  yaşanmışlıkları , bir  hayatın hikayesi vardır yüreğimizde, Kimisi acıyla kavurulurken, kimisi küçük bir  tebessüm yüzümüzde  belki de anlatamadıklarımız var  bir  yerlerde. 

Çocukken  oynadığımız  masum oyunlarımız çocukken bir  dünya  kadar  kahkahalarımız  vardı yüzümüzde, Şimdi  biraz  daha  büyüdük, adına  aşk dedik geçmişten kalan  kısacık cümlelerimize  bir o kadar masumdu  gülüşlerimiz  bir  o kadar  acıyla  kavrulmuştu hayatımız ama  şimdi  sadece bir  tebessüm kaldı maziden  kalan.

Belki de sadece sözlerimiz  kaldı  dilimizde , belki de geçmişten bir tebessüm vardı acıyla  geride bize  kalan. Artık  o  çocuk büyüdü, artık ben eskisi ben değilim. Acıyla  büyüdüm  bu şehrin kaldırımlarında, her gece bir sokak lambası  ısıtır  oldu yüreğimi, en masum arkadaşlarım herkesin  nankör  dediği  sokak kedileri  oldu dostlarım incitmeden  sevmeyi  onlar  öğretti  bugünlerde.

Hayatımın acı bir  hikayesi vardır yazılmayan, hayatımın kimsesiz  bir  sokak çocuğu vardır  satırlarımda  anlatamadığım.  Yaşanmışlıkları bir kenara  bırakamazsın çocuk, herkes  bilmeli  senin ne kadar  güzel  olduğunu, seni kimse  itmemeli bu sokakların  nazlı  rüzgarına  buna  müsade etme  çocuk satırlar senin söyleyecek söz  senindir. 

Satırlarım seninle  acı ve tebessümdür. Sen anlat çocuk kısada  olsa  beraber yaşamayı anlat bana senden  geri kalan  sadece hüzün olsa bile anlat bana. Sen  anlat ki artık  hiç kimse  üzmesin  sevdiğini......


Hikayesi Olan SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin