Ne olursa olsun dostum asla kimseye muhtac olarak yaşama.Yanlış anlama beni elden ayaktan düşmekten bahsetmiyorum.Birinin kokusuna,gözlerine,dudaklarına,saçlarına muhtaç olmaktan bahsediyorum.Unutma ne olursa olsun.
Ocak ayının sıradan bir gününde yine Feyza ile kafemizde oturmuş çay içiyorduk.Bu sefer ben Feyza'dan telefonunu istedim.Feyza hayır özelim var dedi.Bende kızsal şeylerdir diye üstelemedim.Tamam öyleyse yarına ayarla bakacağım dedim tamam dedi.Akşam olmuştu ikimizde evimize gittik.Ben eve gider gitmez uyumuştum.Uyku en sevdiğim aktivitelerden biridir de:).Her neyse konuyu saptırmayalım.Uyandığımda Feyza mesajlar yağdırmıştı.Aşkım bir çocuk beni rahatsız ediyor.Bizim okuldan.Sürekli mesaj atıyor.Bende hemen öfkelenip mesaj yağmuruna tuttum Feyza'yı.Kim ?! Yarın göster bana.
Ertesi gün sabah çok öfkeli uyanmıştım.Hayla aklımdaydı.Neyse okula gittim Feyza'dan telefonunu istedim.Mesajları okumaya başladım.Çocuk tam bir piçti.Feyza sevgilim var yazmış.Çocuk bişe olmaz aramızda kalır yazmış.Hemen çocuğun sınıfını öğrendim çocuğun ağzını burnunu kırmaya gitmek için yola koyuldum.Feyza arkamdan geliyordu beni geri çevirmek için ama ben çocuğun olduğu sınıfa girince Feyza ortadan kayboldu.Sınıfa girdim 15 tane erkek vardı herhalde.Bağırarak sordum Selçuk kim lan!?Arka sıralardan kaslı bir çocuk ayağa kalktı.İçimden dedim aha sıçtık.Benim ne var ? diye sordu.Bende yanına gittim koluna girdim,kapıya doğru götürdüm çocuğu.Maksat dövüşürken 15 kişi tarafından köşeye çekilmiş olmayayım.Çocuk ilk başta atarlı atarlı tavırlar sergiliyordu.Öyle çok sinirlendim ki.Çocuğun suratına iyicene yaklaştırdım kafamı.Her an kafa atabilirim.Öyle bir bağırdım ki okul inledi.Lan godumun yavşağı bir daha Feyza'ya mesaj atmayacaksın,onun yakınında görmeyeyim seni bir daha!Tam çocuk ağzını açmaya hazırlanmıştı ,bende kafa atmaya hazırlanmıştım ki.Birden çocuk geri bastı.Lan baktım karşımdaki dövüşeceklerimden kimisi benim tarafıma geçti kimiside geri ayar yaptı.Kafayı bir çevirdim Mustafa kapıda durmuş beni izliyor.Mustafa sınıfta takıldığım 2 kişiden biri.Çok sevdiğim birisi.Aynı zamanda okulun reislerinden sayılır.Mustafa yanıma geldi kolumdan tutup çekti.Sınıfın dışına çıkardı.Kapının yanında Feyza bekliyordu.Bir an içimden dedim.Tabii ya.Ben kimim ki amına koyim boyum uzun olabilir ama ne kas ne kilo hiç bir şey yok.Mustafa Feyza'nın yanında konuşmadı benimle ama sınıfta hemen arka sıramda oturduğu için bayağı konuştuk.Mustafa lan olum deymez bu kız için boşver.Demekki Feyza'da da var ki bir şeyler çocuk bu kadar rahat.Ben gelmesem seni orda siker atarlardı.Sen yine bana dua et.Bu konuşma üzerine Mustafa'ya cephe almıştım.Ama hayla arkadaştık.Zaten sınıftaki tek arkadaşım bir Mustafa bir de Veysel'di.
Bu olay üstünden 2 gün geçmişti.Bu çocuğun 12. sınıflarda bir arkadaşı varmış beni koridorda çekti.Hayırdır kardeş noluyoz amına koyim demeden çevremde 20 kişi toplandı bir kargaşa bir kargaşa görün.Baktım çocuklar hazırlanıyor girişcez.Bir an içimden geçirdim,annem hep söylerdi erkekliğin %99 u kaçmaktır oğlum diye.Ama ben hayatımda hiç kaçmadım.Bu yüzden kafamda 12 dikiş izi vardır hatta.Ben dayak yesem bile bir tane vurmazsam içimde kalır.Her neyse rajondan bahsetmeyi bırakayım.Tam birbirimize gircez.Çocuk bıçak çıkarttı.Benimde yanımda 2-3 kişi var ama adamları yakmak istemiyorum.Derken bu sırada Mustafa ve diğer arkadaşları geldi.Okulun babaları :)Çocuklar yine söndü kaldı.Mustafa dediğimde iri yarı bir çocuk bayağı hem de.Arkadaşlarının hepsi de öyle.Derken Mustafa bir daldı gruba.Dağılın lan diye bağırdı,herkes vınn.Mustafa bu beni tehdit etmeye gelen 2 tane 12. sınıf çocuğu aldı kollarının altına benide çağırdı.Hayırdır beyler noluyor tek mi buldunuz çocuğu.Çocuklar yusuf yusuf oldu amına koyim.Çocuklar başladı konuşmaya Selçuğa geçen gün herkesin içinde posta koymuş hesabını sormaya geldik.Bu sırada Selçuk denen o piç te kenardan pis pis gülüyordu.Mustafa dedi önce siz onun yaptığını sorgulayın sonra gelin bu çocukla uğraşın.Sonra iş lafta tatlıya bağlandı.
Bir gün yine Selçuğun Feyza ile konuştuğunu duydum.Feyza'ya gittim ne oldu Feyza hayırdır!Ben senin için o kadar olaya girmişim sen ne yapmaya çalışıyorsun?Feyza başladı konuşmaya,ya Efe arkadaşız sadece.Ondan sonra konuştuğu hiç bir şeyi dinlemedim.Feyza'yla aramız bayağı açılmıştı.Demek ki Feyza kuyruk sallamıştı.Çocuk haklıydı bir bakıma.
Feyza ile 1 hafta kadar küs kaldım.Bu süreç içerisinde hayatta en çok yapmak istediğim şeyi yapmaya karar verdim.Bir olta alıp balık tutacaktım.Okulun öğlen arası molasında koşarak bulduğum ilk olta satan yere girdim.Hemen uygun fiyata uzun kamışlı oltalardan bir tane aldım.Okula geri döndüm.Yarın cumartesi olduğu için hazırlıklı olmak istiyordum ve balık tutmak istiyordum.Okula gittiğimde Fatma bana sordu nerden aldın diye,alttan alttan sanki laf sokma çabaları vardı.(Fatma yaratıcı yazarlık kursundan hatırlayın)Bende aldığım yeri söyledim.Aldığım yerde nasıl biri olduğunu bana tarif ettirdiler.Bende malım işte ediyorum ama bir şey anlamadım.Ne oldu diye sordum pis pis gülerek boşver dediler.Bende pek üstelemedim.
Feyza olmadan geçirdiğim o günlerde hep balık tutmaya kordona çıkıyordum.Orda emekli öğretmen,eski tır şoförü bir dedeyle çok samimi olmuştum.Oltayı denize nasıl sallayacağımı,balık tutmaya dair her şeyi onlar öğretmişlerdi bana.İlk balık tuttuğum anı asla unutamıyorum.Bir tane kefal yakalamıştım.Oltanın iğnesi ağzından girip gözünden çıkmıştı.Bir an korktum acaba canilik mi yapıyorum diye ama sonra bu işi çok sevdim.Bütün stresimi,öfkemi orda atıyordum.Bu arada ne ders kalmıştı ne bir şey.
Bu sefer Feyza ile aramızdaki ayrılık çok uzun sürmüştü.Onu artık çok özlemiştim.Artık barışmalıyız diye düşündüm ve Feyza ile konuşmak için mesaj attım.Müsaitsen gelir misin?Babam evde gelemem dedi.Bende çok özledim lütfen dedim.Tamam ayarlayacağım dedi. Bulunduğum yer Feyza'nın evinin sokağına çok yakındı bu arada.3 dakika sonra Feyza aradı nerdesin dedi.Bulunduğum yeri tarif ettim.Feyza geldi ama yanında birisi vardı küçük kız kardeşi.Yağmur 4. sınıfa gidiyormuş.Feyza ya daha fazla şey söylemeden sımsıkı sarıldım.Feyzanın küçük kız kardeşi bana bakıyordu.Feyza'ya sarılırken göz attım ona o da güldü.Sonra bir kafeye gittik.Ne içersiniz dedim.Feyza'nın küçük kız kardeşi çok utangaçtı fakat zorlaya zorlaya ne içeceğini öğrendim.O da vişneli meyve suyunu sevenlerdendi.Hem Feyza'ya hem de küçük kız kardeşi Yağmur'a vişneli meyve suyu söyledim.Bende bir çay aldım.O gün Yağmur'la çok samimi olmuştuk.Çok şirin bir kızdı.Feyza ile barışmıştık ama o konuyu hiç konuşmadık.(Selçuk konusu)Ben de alttan aldım zaten.Dayan Efe geçecek bu kız adam olacak.Feyza'yı ve kardeşini eve bırakma zamanı gelmişti.Feyza'nın kulağına seninle adam akıllı konuşacağız dedim ama sonradan hiç konusu açılmadı.Bende aklıma her seferinde geldiğinde içimden boşver Efe alttan al diyip kendimi susturuyordum.
Ocak ayı böyle geçti gitti.Fakat bir ay içinde mutlu olduğum gün sayısı 1 elimin parmak sayısını geçmez.
Bunu erkek kardeşlerime söylüyorum.Sevdiğiniz kız için sakın alttan almayın.Ne kadar severseniz sevin sonrasını okuduğunuzda anlayacaksınız...