~Este~
Fogtuk az összes kelléket Szöszkével (igen, mostmár ez a neve), és belopóztunk Jorge szobájába. A szokásos mézes/tejszínhabos trükköt nem kicsit feltupíroztuk. Meg ennyivel nem ússza meg. 3 kis kamerát is felszereltünk, hogy lássuk a remekművet amikor felkel.
~Reggel~
Hatalmas ordítozásra és káromkodásra keltünk fel Szöszkével. Ördögi vigyorral a képünkön néztünk egymásra. Gyorsan kipattantunk az ágyból, és átrohantunk a szobába, ahonnan a hangok jöttek.
Sokkal jobban sült el a tervünk, mint gondoltam. Csurom víz volt minden (akárcsak Jorge), az ágy és a ruhája, meg ő is mézes volt, és szép festékes lett a haja is. Természetesen pink!
-Veled meg mi történt? - kérdeztem
-Ha ha ha. Valaki nagyon vicces!
-Ez van, köcsög voltál, összezártál a hugommal, ez a büntetésed!
-Néztél már tükörbe? - Kérdezte Szöszke
Az döbbent fej! Akkor még nem látta a haját!
Belenézett a tükörbe, és nem kicsit szentségelt!
-Ezt most azonnal szedjétek le a fejemről!
-Oké! - Bementem a fürdőszobába (kikerültem a csapdákat/pocsolyákat) és kivittem egy ollót.
-Na ezt most azonnal felejtsd el!
-Miért? Inkább hajvágó gépet hozzak? - Mechi csak a háttérbe röhögött, és jobbnak látta, hogy leül, mielőtt elesik a röhögés miatt
-Nem! Szedd ki a hajamból a festéket!
-Az nehéz lesz, mert ez extra hosszan tartó. Úgyhogy...
-Menj a fenébe Molfese, nekem 2 koncertem lesz az este!
-Igen, Blanco? Itt kérsz tőlem egy esélyt, majd azt nem kicsit elszúrod, kiegyenlítek, és még én menjek a fenébe? Tudod mit? Igazad van, elmegyek!
-De Vöröske!
-Nem, Mechi nem! Tudtam, hogy hiba volt eljönnöm, mert Ő is itt van. Haza megyek, legalább az évben már nem látom már a képét! És meg megfordult a fejemben, hogy adok neki egy esélyt, érted?
-És csak hogy tudd Blanco, vízzel kimosható!Kimentem és becsaptam az ajtót. Átmentem Mechi szobájába és összepakoltam azt kevés ruhát amit kiszedtem. Szerencsére volt olyan kedves, hogy elment Blanco szobájába a cuccomért miután bezárt...
Fogtam a bőröndömet, és kimentem a szállodából. Ekkor már egy komplett tervvel a fejemben indultam el a taxiban. Fizettem és kiszálltam a járműből. Bementem egy kis egyszerű szállodába, és kivettem egy szobát. Leraktam a cuccomat, és rohantam is a következő célpontomhoz, gyalog mentem, mert közel volt.
-Jó napot, van még jegy a ma esti Violetta Livera?
-Nem idős már egy kicsit ehhez?
-Most akkor van jegy, vagy nincs?
-Hova szeretne ülni? - Fordította felém a jegyárus a minitort
-Az ötös szektorba!
-Hány jegyet kér?
-Egyet!
-Nem akar magával hozni valakit?
-Nem, akit hoznék az mind fellép!Mivel a csaj csak bámult a fejéből, ezért ott hagytam a jegyem árát, és visszaindultam a hotelbe, ahol a szobám van.
Már mindent kigondoltam. Megnézem, hogy milyen érzelmekkel fog színpadra lépni. Ha nagyon látszik, hogy semmibe vette a reggeli eseményeket, akkor azonnal hazautazom. Ha pedig nem lesz túl jól akkor talán beszélek vele.
4 óra van, 3 óra múlva (ide először évet írtam 😁 - Szerk.) kezdődik a koncert, ezért átöltöztem, és elindultam, mivel tudom, hogy ilyenkor sok idő míg beengednek, meg rájön, amíg keresem a helyem, majd eltévedek, erre rájövök, és legvégül megtalálom a szektort, a széket, azaz a helyemet.
YOU ARE READING
Eltitkolt Ikertestvér {CM&JB} | ✅
Teen Fiction"-Én igazából nem is létezem. Te híres vagy, én meg nem. Szerinted mekkora botrány lenne, ha "Cande" egyszerre járna Jorgéval és Ruggeroval? Vagy ami rosszabb, hogy így derülne ki az egész?" #MechiShippeliJorganat Eredeti cím: Underneath it all 2016...