Még 4 óra van hátra, ezért elkezdtem olvasni egy történetet. Arról szól, hogy van egy lány, aki folyton költözget, és ebből elege lesz, és szól a szüleinek, hogy egy helyen akar maradni, és tovább nem tudom, mert csak eddig jutottam.
Még 2 óra. Ruggero úgy döntött, hogy rám tüsszent. De nem olyan normálisan, mint a többi ember. Neeeeeeeeeeem, véletlenül sem! Tejszínhabot (!!!) nyomott a fejemre! Még jó, hogy nem kezdte el lenyalogatni rólam!
Végre! 10 perc múlva leszállunk a Madridi reptéren. Milyen szép Madrid az égből!
Megfogtam a kézi poggyászomat, és felpattantam a helyemről. Mentem is le a repülőről, amikor rengeteg rajongót láttam meg. Ennyi kislányt még életemben nem láttam egy helyen.
Rengeteg odajött hozzám, hogy csináljunk fotót, amibe belementem. Tudom, hogy azt hiszik, hogy Cande vagyok, de így kicsit mentesítem, és nyugodtabb lesz. Aláírásokat nem osztogatok, mert akkor automatikus azt írnám, hogy: Adri Molfese <3, és akkor lebuknánk. Nem mintha így nem lenne meg az esélye.
20 percbe telt, de megszabadultunk a rajongóktól. 2 kisbusz várt minket a reptéren, egyik a lányoké, másik a fiúké. Legalább megszabadulok Jorgetól és Ruggerotól. Hála az égnek! Hogy mekkora harc folyt a fekete kisbuszért! De megszereztük, és a fiúknak megmaradt a szürke. Végül mindenki elindult a 4-4 bőröndjével. Mennyi, de mennyi szeretett ruhámat kellett otthon hagynom. Ráadásul csak 3 hónap múlva mehetek haza hozzájuk. Hogy fogom én ezt kibírni?!
Fél órával később már a hotelben a szobák kerültek kiosztásra. Egy szobába 2 ember került. Tini saját szobát kapott, Mechi Albavál osztoszkodik, míg Cande velem. A fiúknál Jorge egyedül van, Ruggero Diegoval, Facu meg Samuval. De ez változni fog városonként, hogy ne mindíg ugyan azzal legyünk. Meg lesz ahol mindenkinek saját szobája lesz. Nekem ez jobban tetszik, mint a repülőn ami volt...
KAMU SEDANG MEMBACA
Eltitkolt Ikertestvér {CM&JB} | ✅
Fiksi Remaja"-Én igazából nem is létezem. Te híres vagy, én meg nem. Szerinted mekkora botrány lenne, ha "Cande" egyszerre járna Jorgéval és Ruggeroval? Vagy ami rosszabb, hogy így derülne ki az egész?" #MechiShippeliJorganat Eredeti cím: Underneath it all 2016...