~7. fejezet~Cukrászda~

345 18 1
                                    

Felmentem a szobába Candéval. Eldöntöttük, hogy enyém a jobb oldali, míg övé a bal oldali ágy. Kipakoltam 1-2 cipőt, majd átöltöztem. Átmentem Mechiékhez. Azt momdta, hogy lesz egy eligazítás, és mindenki kap egy időbeosztást. Persze lesznek szabad napok, de beosztottak is. Lementünk a 2.-ról /ott van a szobánk/ az 1.-re, mert ott vannak a konferencia termek, és le lett foglalva nekünk az egyik. Elmondták, hogy ma városnézes van, vagy amit akarunk. Szóval szabad nap, de délután próba, holnap délelőtt főpróba, délután meg este fellépés. Kaptunk 1-1 lapot, 1 hetet leszünk Madridban. Utána megyünk tovább.
Úgy döntöttem, hogy Tinivel megyek várost nézni. A lényeg, hogy ne találkozzak Candéval az utcán, úgy hogy rajongók is ott vannak. Sok sikert nekem!
Kb. 10 perce sétáltunk, amikor Tininek ugyan az jutott eszébe mint nekem.
-Adri, nem akarsz enni egy sütit?
-Számból vetted ki a szót! - Rögtön felnevettünk, és bementünk egy cukiba. Tini egy tiramisut, míg én kókuszgolyót vettem. Megettük, majd elindultunk a hűvös januárba.
-Tini, nem fázol?
-Neeeem?!
-Szerintem menjük vissza a hotelba.
-Jó ötlet. - dörzsölte össze tenyereit.
Kb. 5 perce sétáltunk, amikor egy csapat lány indult felénk. Pontosabban rohant. Ebből bajok lesznek...

Vagy 30 lány rohant felénk. 5-ből 4 sikítozott. Király, a dobhártyámnak annyi! Mi lesz itt az egy év alatt? Többnyire azt kiabálták, hogy: "TINIIIIIIIIIIII!" meg "CANDEEEEEEEEEE!" Oké! 1 célod van Adri! Ne. Adj. Autogrammot!

-Tini! Mit csináljunk? - estem kétségbe

-2 lehetőség van: Futunk, vagy az ÖSSZESNEK adunk aláírást, mert ha nem mindenkinek, akkor utánunk jönnek. Avval fölös próbálkozni, hogy nem mi vagyunk. Te igazat mondanál, de nem hinnék el. Melyik legyen? - hadarta el 10 másodperc alatt

-Milyen az állóképességed? - reménykedtem abban, hogy nem kell aláírást osztogatnom....

-Túl közel vannak. Most már nincs menekvés! - sóhajtottunk egyszerre

És megérkeztek a a legjobb állóképességgel rendelkezők. Ez hosszú lesz!

2 csapatba rendeződtek: akik Tinihez, és akik "Candéhoz" akartak először kerülni. Mázlimra az "én" "csapatom" kisebb volt.

És jött az első lány... Szerencsére csak a telefonjára mutatott, azaz képet szeretne. Jött a következő, ő a kezembe nyomott egy tollat, és nyújtott felém egy füzetet. Na most mit mondjak? Ezt nem tehetem meg se velük, se Candéval. Ebből botrány is lehet, hogy mennyire bunkó. Oké, akkor jöjjön egy B terv. Akkor azt fogom írni, hogy: Molfese <3. De ez meg olyan rideg. Fel kell hívnom Candét. MOST!

-Várjatok egy kicsit lányok! - szóltam nekik, mire Tini felém kapta a fejét. Amolyan mi-a-fenét-akarsz-most-csinálni-és-miért-nem-csinálsz-velük-képeket-és-osztogatsz-autogrammokat fejjel nézett rám.

Kicsit arrébb mentem, és hívtam Candét. 1 csörgés. 2 csörgés. 3 csörgés. 4 csörgés.

Eltitkolt Ikertestvér {CM&JB} | ✅Onde histórias criam vida. Descubra agora