Arra keltem reggel fél hétkor, hogy Cande össze vissza rohangál. Oké, sok szövege van amit meg kell tanulnia, és van hogy éjfélkor fekszik le, de néha szivesen aludnék, mondjuk nyolcig.
Mostmár mindegy, lemegyek, hátha találok valami ehetőt. Végül egy melegszendvicset választottam.
Kivettem a hűtőből a hozzávalókat, és megcsináltam. Épp vártam, hogy a sütő jelezze, hogy kész, amikor Cande szólt.
-Adri nem jössz a forgatásra?
-Ha már fent vagyok, miért ne?
Igazából most jókedvem van, szóval ha mást nem a szünetekbe beszélgetek Jorgeval, vagy Mechivel.
Gyorsan megettem a szendvicsemet, felöltöztem, megfésültem a hajam, most nem kentem semmit az arcomra, de nem is szoktam, max egy kis szájfényt a számra, de most kihagyom.
Felvettem a táskám, és lementem. Cande már készen várt lent.
Elindultunk a kocsival a helyszínre, és amikor megérkeztünk, Candet rögtön elvitte a rendező, gondolom azért mert késésben volt. Ismerem a helyet, párszor voltam már itt, szóval eltévedni már nem fogok. Körbe néztem, majd megláttam Mechit. Oda megyek hozzá, nem fogok itt állni és bámulni a fejemből. Igazából lehet nem említettem, de Mechi az, akivel szinte Candenál is több dolgot megbeszélek. Mintha a barátnőm lenne. Ő az egyetlen lány akiben megbízom. Persze Candéval is jóba vagyok, meg megbízom benne, de Mechivel ez más.
Gondolkodásomból az szakított ki, hogy Mechi jött hozzám, mert valószínűleg csak álltam és bámultam a fejemből, amíg gondolkaztam.
-Adriiiiiii! - ugrott a nyakamba
-Szia Mechi! - öleltem vissza
-Mi történt, hogy bejöttél?
-Hááááát... Cande felébresztett, aztán megkérdezte, hogy nem-e jövök be.
-Mindenestre örülök, hogy eljöttél! Annyira izgulok! Most egy fontos jelenet lesz, és jól kell teljesítenem, és...
-Mechi! - vágtam a szavába- Nyugi! Sikerülni fog! - Itt éreztem, hogy szüksége van egy ölelésre, hogy megnyugodjon, amit meg is kapott
-Köszi, ez kellett! Biztos van valami telepatikus képességem, és bevonzottalak a forgatásra! -Itt nevetnem kellett
-Mechi! Most jön a jeleneted! -szólt a producer
-Sok sikert! Menni fog! - bíztattam
-Köszi! Szia! - köszönt, és már el is tűnt
Király, most unatkozok és gondolkozok, vagy keresek valakit. Inkább a második. Elindultam a "kincskereső" körutamra... de mindenkit, akit ismerek elnyelt a föld. Ezért elindultam arra, amerre Mechi ment. Ott se volt senki. Király. Elindultam kifele, hogy hazamenjek, de valaki megfogta a kezem.
Hátrafordultam, és ott volt…
KAMU SEDANG MEMBACA
Eltitkolt Ikertestvér {CM&JB} | ✅
Fiksi Remaja"-Én igazából nem is létezem. Te híres vagy, én meg nem. Szerinted mekkora botrány lenne, ha "Cande" egyszerre járna Jorgéval és Ruggeroval? Vagy ami rosszabb, hogy így derülne ki az egész?" #MechiShippeliJorganat Eredeti cím: Underneath it all 2016...