P.o.v. Delia:
Het is inmiddels al weer weekend geweest en voor de verandering is maandag voorbij gevlogen, dus komen we aan bij dinsdag. Jeeeejj! Oké, nee te enthousiast.
'Goeiemorgen' mompel ik met mijn o zo mooie ochtend stem, echt waar wat haat ik mijn stem 'S ochtends, hij doet niet wat ik wil. De ene keer piept hij, de andere keer is hij te hoog, de andere keer is hij te laag en als laatste heb je nog helemaal geen geluid, wat moet je hier nou mee? Niks, nee inderdaad, niks.
'Goeiemorgen lieverd, lekker geslapen?' 'Voor zo ver het kon wel ja' gaap ik en ga aan de eettafel zitten. Ik pak een broodje, beleg deze met kaas en eet hem snel op. Ook pak ik een glas met water, die ik in 1 keer achterover giet.
Als ik uitgegeten, uitgedronken ben ren ik de trap op, de douche in en was mezelf. Als ik klaar ben met douchen, droog ik me af en loop mij kamer in om mijn kleren bij elkaar te zoeken. Eenmaal de goede kleuren bij elkaar gezocht te hebben doe ik het aan en ga voor de spiegel staan. Ik knik goedkeurend en ga aan mijn kaptafel zitten. Nu mijn make-up nog. 'Wat voor look gaat het worden vandaag?' mompel ik in mezelf.
Zonder er bij na te denken laat ik mijn handen de vrije loop doen op mijn gezicht en eerlijk.. Het was wel mooi. Ik had een klein laagje foundation op, met concealer voor mijn wallen, poeder voor de afwerking, bruine blush voor de kleur, eye liner, mascara en licht roze lippenstift.
Beneden aangekomen prop ik mijn boeken in mijn tas en maak mijn eten voor tussen de middag. Ik ga voor 2 broodjes met Nutella. Serieus, Nutella is bae. Eenmaal alles gepakt te hebben schreeuw ik nog een 'Doei' en verlaat het huis. Ik pak mijn fiets en fiets zonder Linzey te bellen naar het kruispunt, waarschijnlijk komt ze wel. Het is zeg maar een vast ritme geworden.
Bij het kruispunt aangekomen is Linzey er al, waardoor ik glimlach. Ik wist het. 'HEEE' gil ik en fiets op haar af. Ik trek haar in een knuffel en begin gezellig met haar te praten. Terwijl we op de fiets stappen en beginnen te fietsen.
±
School was saai en we hebben serieus niks geleerd, helemaal niks. Oké, misschien wel iets. 1 woord, eruit. Ja, we werden er vandaag steeds uitgestuurd. Waarom? Vraag me dat alsjeblieft niet. Oké, ik zal je een kleine uitleg geven. Linzey en ik waren zeg maar melig vandaag, weetje wel, dan ben je gewoon heel vervelend, voor anderen. Niet voor jezelf, nee nooit!
Thuis aangekomen gooi ik mijn tas in de hoek en kijk op mijn mobiel. Het is vandaag dinsdag, dus heb ik morgen training. Ik ben benieuwd van wie ik deze keer training heb. Laat het alsjeblieft niet Zack zijn, daar heb ik geen zin in, maar zo als ik er nu over denk is het de enigste optie. Alpha heeft het druk met zijn 'probleem' die eigenlijk voor iedereen zijn, en luna zal hem er vast mee helpen net als beta en dan is de enigste die overblijft, ja je raad het al, Zack. Leuk, heel leuk, maar ik ga niet op de feiten vooruit lopen, want voor hetzelfde hebben ze nog een zoon, die heel knap is en hetzelfde teken heeft en dat het blijkt dat wij dan mate's zijn en weetje wel zo ga je dan door. Nee? Oké nee, dat gebeurt alleen in een droom..
Maar diep vanbinnen hoop ik dat hij of een broer, broertje of zus, zusje heeft die me dan ook kunnen trainen. Ik laat een diepe zucht horen en sluit mijn ogen. Waar maak ik me druk om? Ik zie het morgen allemaal wel wie mij traint. Misschien is alpha er wel om zijn gedachtes er bij weg te halen.
Wie weet?
JE LEEST
The Vampire with blue eyes.
VampireThe Vampire with blue eyes. Ik draai me langzaam om en zie een man, helemaal in het zwart, met een bijl staan. Hell no, wat is dit? Met grote ogen kijk ik hem aan. "Wat is hij van plan?" "Ik heb geen idee, Delia, maar 1 ding weet ik wel. Hij gaa...