Dat is lang geleden, Delia
P.o.v. Delia:
"Laat me met rust, Jayden" zucht ik, met tranen in mijn ogen.
"Je hebt me al genoeg lastig gevallen, of wil je nou nog meer? Je maakt me verdomde leven tot een hel en ik weet dat dit als muziek in je oren klinkt, maar laat me met rust" snik ik.
"WAT MOET JE VERDOMME VAN ME?" schreeuw ik, tranen over mijn wangen stromend.
"Ik wil jou, Delia. De hele tijd al, maar die verdomde Zack stond steeds in de weg, en weet je. Volgens mij heeft hij het zo goed, zonder jou" grijnst hij.
"H-hoe bedoel je?" stotter ik, met grote ogen.
"Kijk maar, lieve Delia" grijnst hij en zet het kleine, zwarte, tvtje, wat voor me staat, aan.In het beeld zie ik een jongen, die met een meisje zoent en zo te zien vind hij het helemaal niet erg.
Als ik me beter concentreer op het beeld, worden mijn ogen groot.
Dit kan niet, dit kan gewoon niet.
Schreeuwend en snikkend van de pijn in mijn hart, kruip ik in elkaar, voor zo verre het nog lukt.
"HOE KON HIJ?" schreeuw ik kwaad en hulpeloos.
"Hij zei dat hij van me houd"
"Hield" verbeterd Jayden me, waardoor ik hem een hatelijke blik toe zend.
"Sterf"."Maar mijn lieve Delia, ik hou met heel mijn hart van jou. Ik heb nooit anders gedaan, ach toe geef me een kans"
"Nooit!" sis ik.
"Dan moet je de consequenties maar voelen" grijnst hij en haalt een mes te voorschijn.
"Zeg maar dag tegen deze wereld, mijn lieve Delia"
"Ik heb er geen spijt van, van mijn keuze. Ik zal trots ten onder gaan en altijd haat aan jou blijven houden" sis ik, voor ik een pijnscheut voel trekken door mijn hals.
"Verdomme!" schreeuw ik en draai mijn hoofd, waardoor de snee als maar groter word.
"Wat attent, dat je me helpt"
"Laat me met rust" zucht ik en kijk hem smekend aan.
Hij grijnst en plaatst het mes op mijn wang."Zolang jij mij de kans niet geeft, heb ik geen keus" en met die woorden, steekt hij het mes in mijn bovenbeen.
---
EINDE!
Ik zal nog een update plaatsen, met hier meer informatie in voor een deel 3, of die er wel komt!
x Emma
JE LEEST
The Vampire with blue eyes.
VampireThe Vampire with blue eyes. Ik draai me langzaam om en zie een man, helemaal in het zwart, met een bijl staan. Hell no, wat is dit? Met grote ogen kijk ik hem aan. "Wat is hij van plan?" "Ik heb geen idee, Delia, maar 1 ding weet ik wel. Hij gaa...