{Deel 2: Hoofdstuk 15}

732 66 44
                                    

P.o.v. Delia:

Hoe makkelijk ik zonet nog dacht over het krachtveld, doe ik nu wel anders. WELKE KNOP IS HET? Ik heb alle knoppen ge-bestudeerd en op een paar zelfs gedrukt, maar niks doet wat ik wil en ik denk dat Zack er inmiddels ook wel genoeg van heeft. Waarom? Hij staat buiten om het uit te testen. De ene keer word hij geroosterd en de andere keer word hij geëlektrocuteerd, zielig voor hem, maar eerlijk zat, hij had het aangeboden.

'Delia' zegt Zack die binnenkomt strompelen. Ik draai me om en moet mijn lach inhouden. Hij ziet er niet uit. Zijn haar staat rechtovereind en ik zie het nog na roken. 'Je haar' zeg ik en wijs naar zijn haar. 'Stond het in de fik?' ga ik verder en begin zo geluidloos te lachen. Hij knikt en kijkt me boos aan. 'Welke knop was het?' 'Die grote rode in het midden' biecht ik op. 'DELIA!' schreeuwt hij. 'Ja, sorrie knorrie' grinnik ik. 'Ik kon er niks aan doen. Hij zei tegen me: druk op me. Ik meen het, het was niet mijn eigen plan' zeg ik, en hoor hem zuchten. 'Je had het beloofd' 'Ik weet het, maar mijn hand schoot uit' 'slechte smoes' 'I KNOW' schreeuw ik.

'GENOEG' schreeuwt Zack en trekt me weg bij alle knoppen. 'Wow wow, ik dacht dat je buiten was?' 'Dat was ik, maar na een paar keer met een lezer beschoten te zijn, ben ik er klaar mee. kijk mijn kleren! Er zitten verdomme allemaal gaten in, en zie dit' zegt hij en draait zich om, waar ik precies op zijn kont, tussen zijn billen een mooi rond gaatje aantref, waardoor ik in de lach schiet. 'We wisselen om' 'NEE' schreeuw ik. Denk maar dat ik die testen ga doen, als ik al kijk naar hoe Zack eruit ziet. 'Dus wel' besluit hij en duwt me de kamer uit.

Geïrriteerd loop ik naar de deur en open hem, om vervolgens het volgende proef persoon te zijn.


The Vampire with blue eyes.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu