O my god, ik heb de 1k gehaald!!🎉🎉
Super, super, super bedankt voor het lezen, stemmen en reageren op mijn boek! Ik had het nooit gekund zonder jullie.
IK BEN ZO FACKING BLIJ!!
Maar goed, hier is het volgende hoofdstuk, hoe zou het aflopen? Zou Delia moeten kussen met.. Max?
x Emma
---
P.o.v. Delia:
'Kus... Stephanie'. Wie the fuck is Stephanie, trouwens ben ik even blij dat ik het niet ben. Maar goed, terug naar Stephanie. Wie is dat? Max staat op en loopt naar de andere kant van de tafel waar hij een meisje een kusje geeft. 'WATTJE!' schreeuwt de jongen die Max heeft uitgedaagd. 'Wat je zei kus, niet zoen' grijnst hij en komt weer naast me zitten.
'TRUTH' schreeuw ik hard. 'Oké, ben je ontgroent?' vraagt een jongen grijzend. Ik grijns terug. 'O volgens mij weet ik het antwoord al' antwoord hij. 'O ja, Wat dan?' glimlach ik. 'Het is een ja' 'Nee, ik ben nog niet ontgroent' grinnik ik. De jongen kijkt me met grote ogen aan. 'Daar wil ik je wel mee helpen' grijnst hij en komt dichterbij. 'Dude,' bemoeit Max zich ermee. De jongen laat een diepe zucht horen en gaat weer zitten. 'Dan niet' mopper hij.
'Uhm doe maar Truth' zegt Max. 'Hmm' mompel ik, wat is een goeie vraag. 'Heb je ooit een vriendin gehad?' vraag ik. In die lange tijden dat we beste vrienden zijn heeft hij namelijk nog nooit een vriendin gehad, als ik me dat goed kan herinneren. 'J-nee..' mompelt hij. 'AHH DAT IS SO CUTE' gil ik. 'Hou je mond, Delia' moppert hij. 'Volgende?' vraagt hij snel.
Zo zitten we nog even tot ik er klaar mee ben. Ik sta op en zwaai naar de anderen. Ik loop naar buiten en tref daar Linzey aan, zoenend met een jongen. 'LINZEY, SCHATJE, HONEY, MOPPIE. Nee? Oké dan niet' mompel ik, draai me op mijn hakken om en loop weg. 'DOEI SCHATJE IK ZIE JE OVER EEN PAAR MINUUTJES WEL WEER' gil ik nog voor ik door de tuin deuren naar binnen loop. Die drank heeft me goed te pakken zeg..
Ik loop naar de bar en haal een nieuwe. Wat? Erger dan dit kan toch al niet meer.
'DELIA!' gilt ineens een bekende stem. He he.. ze heeft zich los weten te maken. 'LINZEY!' gil ik terug en wandel naar buiten. 'Hee' zeg ik grijnzend. 'Hoe was het? Wie was hij? Hoe heet hij? O my god was hij knap?' 'Hee, goed, een jongen, Daniel, super de super knap. Moet je nog meer weten?' glimlacht ze. 'Nou uhhmm, hoe oud is hij? Heeft hij een broer/broertje?' 'Uhhmm hij is als ik het goed heb onthouden 21 en ik weet niet of hij een broer of broertje heeft, zal ik het voor je vragen?' 'Ja doe maar' 'Ben zo terug!' gilt ze nog voor ze wegloopt.
Even later is ze terug met een sip gezicht. Dit voorspelt niks goeds..
JE LEEST
The Vampire with blue eyes.
VampireThe Vampire with blue eyes. Ik draai me langzaam om en zie een man, helemaal in het zwart, met een bijl staan. Hell no, wat is dit? Met grote ogen kijk ik hem aan. "Wat is hij van plan?" "Ik heb geen idee, Delia, maar 1 ding weet ik wel. Hij gaa...