ATTİLLA Bölüm 2

28 1 1
                                    

O an omzumda bir el hissettim.

Kusura bakma ben ödedim dedi 

Neden böyle bir şey yaptın dedim.

 Bu gün yemeği benim ödemem gerekiyordu. Ama o an aklıma gelmedi dedi.

 Yaptığı şey çok saçmaydı o olmasa da ben yine yemek yiyecektim. Tam ağzımı açıp cevap verecektim 

Bana kahve ısmarlar mısın dedi. 

Öylece kaldım

. Hem ödeşiriz dedi. Ama işin yoksa dedi.

 İşim yoktu ama gitmekte istiyordum. Ama gitmem yanlış olurdu. Sanki cimri biriymişim gibi olacaktım Tamam dedim o yüzden. Ben orta o sade söyledi. Buraya sürekli geliyor musun. Hiç karşılaşmadık seninle dedi. Nerden biliyordu benim buraya sürekli geldiğimi. Ah tabi ya chenkinlerime baktı. Yoksa chenkimi görüp mü gelmişti. Saçmalama Almıla hiç işi gücü yok senin için geldi. nerden biliyorsun benim buraya sürekli geldiğimi Chekinlerini gördüm Ah tabi chekin Evet chekin. Yeniden güldük. Zaten konuşacak bir şey bulamayınca sürekli gülüyorduk.

Gözlerimin içine baktı. Öyle uzun baktı ki rahatsız oldum. Tam gözlerimi kaçıracaktım.

Ne kadar güzel gözlerin var dedi. Şok oldum. Normalde bu sözü insanlardan çok duyardım ama ondan duymak çok garip geldi. Teşekkür ederim diyebildim sadece. Utanmıştım sanırım. Benimde ona iltifat etmem mi gerekiyordu şimdi ne yapmalıydım. Kalkmam gerekiyor dedim. Bir çırpıda. Böyle bir şey beklemiyordu sanırım suratı düştü. Çantamı aldım. İyi akşamlar dedim. Sadece İyi akşamlar dedi. Arkama bakmadan çıktım cafeden. Yakınlardaki parka gittim. Beş dakika oturup kalktım. Tam eve girecektim bir şey aklıma geldi. HESAP. Hesabı ödememiştim. Bu nasıl bir unutkanlıktı. Çok ayıp olmuştu. Birkaç saat bunun utançlığını düşünerek uyuyamadım.

Sabah kalktığımda epey geçti. Kahvaltımı yaptım. Bugün evi temizlesem iyi olacaktı. Her yer her yerdeydi. Bu arada kendimden bahsetmedim.

Almıla ÖZTÜRK 1996 10 KASIM doğumluyum.

Renkli gözlü bana göre yeşil ama her an değişen bir göz rengim var.

1.60 boyum var. Evet kısayım. Bu yüzden genelde topuklu ayakkabı giyerim.

Babam şehir dışında çalıştığı için eve çok az gelir. Annem ise bunaldığı için İstanbul'a dayımın yanına tatile gitti.

Bir ağabim ve iki ablam var. Onlarda evliler. Buradan yola çıkacak olursak evde yalnız kalıyorum. Zamanımın çoğu evde geçtiği için temizliğe önem veririm.

Ve burcum akrep. Burcumun özelliklerinin çoğunu gösteriyorum. Akrep deyince insanların çoğu

sinsi, akrep mi, sokar o

Gibi saçma tepkiler veriyor ama akrep içine kapanık bir hayvandır. Kimseye görünmemek için sadece geceleri dışarı çıkar. Dışarıdan bakıldığında soğuk bir yapıları vardır akrep burcu insanların. Ama birinden sıcak bir enerji aldı mı hemen gülümsemesi yerine gelir. Kendine yalan söylenmesinden nefret eder. Ve karşındakine güvenmek ister. Hoşuna gitmeyen bir şey görse yanlış bir şey varsa bunu hemen dile getirir. Böyle şeylere göz yumamaz. Haksızlığa gelemez. İnsanların ne düşündüğü pek umurunda değildir. Daha çok bireysel yaşar. Sakin bir karakteri vardır. Ama yakın arkadaşlarının yanında yapamayacağı delilik yoktur.

Neyse ilerleyen zamanlarda yeniden bahsederim akrep burcunun özelliklerinden.

Temizlik yapmak gerçekten çok yormuştu. Ama akrepler düzenli ve temiz insanlardır. Bazen dağınık olabilirler ama o dağınıklığın içinde uyuyamazlar. Saatin kaç olduğu önemli değildir. Kalkıp orayı toplarlar.

Bir Mucize OlsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin