•"Biztos jó ötlet ez?" 1/2•

206 19 2
                                    

2015.november 24,péntek:

Mivel a tanároknak értekezlet volt a suliban,így ma elmaradt a tanítás.Bár én ma is korán keltem ,nem esetett nehezemre.Ugyanis Tyler gépe ma ér haza.Végre láthatom.Tyler a barátom.Egy "kisebb" veszekedésünk végett jelentkezett egy cserediák programra aminek most lett vége.Persze,néha hazalátogatott,én megkerestem,átbeszéltük a dolgainkat és azóta is nagyon jól elvagyunk.Íme egy példa,hogy a távkapcsolatok igenis működhetnek,ha mindkét ember akarja.Ráadásul Tylernek ma van a születésnapja is.Ian,a legjobb haverja szervezett neki egy bulit ma estére.Ahol meg lesz tartva a buli,még nem jártam és a címről sem ismerős,szóval legalább kimozdulok egy kicsit.Az ajándékát is Ian segített kiválasztani,ugyanis ő jobban ért a technikai cuccokhoz.Szóval reggel 5:45-kor keltem,mivel a gépe 7-kor érkezik meg,plusz a repülőtér sincs közel (és számoljuk még rá a folytonos késéseimet).A zuhany alatt Linkin Parkot énekeltem,nem törődve azzal,hogy ki hallja.Sosem érdekelt és nem is fog.Kiszálltam a zuhanyból,viszonylag frissen.Kifésültem barna göndör hajamat majd hagytam a vállamra omolni.Felkaptam egy fekete,térdnél szaggatott nadrágot,a kedvenc szürke felíratos pólómat (egy nagyon gyakran használt mondatom van rajta,még Blairtól kaptam) és persze az elmaradhatalan szerencsekarkötőimet. Lementem a konyhába,megittam a szokásos narancslevemet, bevettem a gyógyszeremet majd fogat mostam.Letrappoltam a lépcsőn egy HU számot dúdolva,felvettem a bőrdzsekim és egy utolsó pillantást magamra véve az egész alakos tükörben a kocsikulcsommal a kezemben elindultam. Útközben rádiót hallgattam,szinte már ordítottam a dalokat. Nagyon ritkán vagyok ilyen felszabadult. Minden gyalogost átengedtem a zebrán egy hatalmas mosoly kiséretében,had lássák mennyire boldog vagyok.A reptér parkolójában még vacakoltam egy kicsit a leparkolással ugyanis nagyon sokan voltak péntek reggel.Leültem egy padra és a fülesemet a telefonomba dugva zenét hallgattam és figyeltem az embereket. Tanújra lehettem egy szívszorító, már-már túlságosan nyálas búcsúzásnak. Az üvegajtó végre kinyílt és fáradt utasok, leginkább üzletemberek sétáltak ki rajta egy-egy hatalmas bőröndöt húzva maguk után.Izgatottan kerestem egy gyönyörű világoskék szempárt az embertömegben.A tömeg közepén jött,de nem vett észre engem. Arcán csalódottságot véltem átsuhanni de csak egy pillanatra.Elkezdtem felé rohanni,nem törődve azzal,hogy kit lökök föl és egyenesen ráugrottam,a lábaimat köré csavartam a kezeimet is szintúgy.A meglepődöttségtől a bőrönd kiesett a kezéből de még időben elkapta.Felpillantottam rá.Arcán volt egy kis borosta amitől csak még jobban nézett ki.Haja kicsit össze-vissza állt,valószínűleg aludt az úton.Istenem mennyire hiányzott!
-Annyira örülök,hogy itt vagy!-öleltem át szorosabban-Nagyon hiányoztál nekem!-sutogtam a mellkasának de ő mégis meghallotta.
-Te is hiányoztál nekem,Baba-Közelebb hajoltam hozzá,ajkaink már súrolták egymást.
-Boldog szülinapot-suttogtam majd megcsókoltam.Belemosolygott a csókunkba és ezzel az őrületbe kergetett engem.Tudja jól,hogy ettől a cselekedetétől a fejem jobban vigyorog mint egy haloweeni tök. A reptérről kiérve a parkolóban alig bírtam megállni,hogy befogjam a számat.Annyi mindent el akartam mesélni.Persze,rengeteget sms-eztünk,Face-time-oltunk de azért az mégis más volt.Olyan aranyosan mesélt nekem a koleszról,az új barátairól,a suliról,hogy inkább hagytam őt beszélni.Az utat is végigbeszéltük és a rádióban lejátszódó számokat együtt énekeltük.Vagy inkább ordítottuk.Ezt szeretem vele a legjobban csinálni. Ő elfogadja,hogy egy őrült vagyok.Kitettem a házuknál ahol az ablakon keresztül a szüleit láttam.Az ajtóból még rám mosolygott.Viszonoztam és néztem, ahogyan bezárja az a ajtót.Láttam az ablakon keresztül láttam ahogy az agyukája szoros ölelésbe vonja,míg az apja megpaskolja a vállát. Indítottam volna a kocsit,már a kulcsot is elfordítottam amikor jelzett a telefonom.

"Egy személlyel bővült a listám,ribanc.Úgy tűnik sűrű köd van a szemed elött.Csak ésszel.
-Csók C."

Najó,ezt nem hiszem el!Két napig bírt csak békén hagyni?Kezdek komolyabban félni..Nyugi Sky.Itt van Tyler mostmár nem eshet bajod.Ez az ő napja ne rontsd el azzal,hogy ilyenekkel tömöd a fejét.Egyébként lehet,hogy Ian egyik haverja szivat csak!Hisz régebben is szivattak,csak akkor bosszút álltam.Mostmár tuti,hogy nem mernék.Ahh nem tudom!Hagyom inkább a fenébe!
Odavágtam a telefonomat az anyósülésre,elindítottam a kocsit és haza száguldottam.Otthon jókislány módjára megcsináltam a beadandóimat hétfőre mivel nem hiszem,hogy a buli után lesz erőm/kedvem hozzá és 6-kor elkezdtem készülődni.Mivel már november vége van és én hülye elvállaltam a "buli anya" szerepét csak egy fekete,térdnél szaggatott csőnadrágot,egy fekete felíratos pólót és egy bőrdzsekit rángattam magamra.Amúgy sem terveztem inni,volt egy nehezebb időszakom akkor szerintem megittam az egész életenre valót.Mostmeg vigyázhatok a sok piaszagú emberekre.Mindegy.Miután felöltöztem kifésültem a hajam,ettem egy szendvicset,fogat mostam majd beültem a kocsimba.Elindítottam a motort majd a rádió hangerejét feltekerve Tylerék háza felé vettem az irányt.Lehet,hogy ez,hogy én megyek érte és nem ő értem hülyén hangzik,de ez az ő napja szóval ne keljen már ugrálnia.És amúgy is inni fog.Amikor kiszálltam a jó meleg fűtött kocsiból szinte arcon csapott a hideg novemberi levegő.Gyorsan becsöngettem,majd feltűnés mentesen visszafutottam a kocsimhoz mivel nagyon fáztam.Néztem a bejárati ajtójukat,hogy mikor nyílik ki,mikor jelzett a telefonom.Nagyon reméltem,hogy azért jelzett mert nem tettem fel töltőre de sajnos nem.Még volt 57%-om és egy új üzeneten C.-től.

"Biztos jó ötlet ez?Vigyázz,ribanc.
-C."

Az istenért!Hagyjon már békén!Idegesen hozzávágtam az anyósülés ajtajához viszont az kinyilt és Tyler combját találtam el.Szemöldök ráncolva felvette a földről.
-Mit ártott neked ez a telefon?-kérdezte egy apró mosollyal a szája sarkában amit imádok.
-Öhm..csak Lucy-legyintettem mintha lényegtelen lenne.Pedig nem volt az.Nagyonis lényeges volt. Tyler még egy ideig furcsán méregetett majd vállat vonva rám hagyta a dolgot.Beírtam a kocsi GPS-esébe /fogalmam sincs,hogy kell írni// a címet és elindultunk.Mikor megláttam,hogy merre is tartunk olyan erősen szorítottam a bal kezemmel a kormányt,hogy az ujjaim elfehéredtek.Míg a pirosnál álltunk Tyler összekulcsolta a sebváltón pihenő kezem az övével.
-Minden rendben?
Rámosolyogtam és már szólásra myitottam volna a számat mikor a lámba átváltott zöldre így inkább rátapostam a gázpedálra.Ahol a bulit tartották egy elhagyatott ház volt az erdő szélén a focipálya mellett.Egy kicsit bepánikoltam hiszen nem épp a legszebb emlékek kötnek ide.De megmutatom az erdőnek,hogy milyen fából faragtak.Az ajtón belépve beléptünk a kész őrületbe.Két srác odajött hozzám és mindketten megölelgettek,hogy "ők mennyire szeretnek engem" és az emelet félé akartak húzni.Szerencsére vagyok olyan erős,hogy kihúzzam a kezem gyenge szorításukból de Tyler megveregette a vállukat majd az italos pult felé lökte őket röhögve.Őrült ember módjára Tylert odapasszoltam Ianhez és üdítő keresése után indultam.A zene üvöltött a régi házban,a falak remegtek és a padló ropogott az emberek alatt.Az egyik sarokban pár srác sör-pongozott egy igencsak kényelmesnek tűnő kanapé melett míg a ház másik részében egy kisebb embertömeg táncolt egy Katty Perry számra.Egy pohár Colaval a kezemben sétálgattam össze-vissza a házban.Az emelet nagyon felkeltette az érdeklődésemet,kiváncsivá tett.Kiittam az utolsó kortyot is majd a poharat kidobtam és Lucy vagy Blair keresésére indultam.A lépcső minden lépésem alatt ijesztően nyikorgott.Amikor felértem az emeletre körülnéztem.A sarkok televoltak pókhálóval a falakon valamikor mintás tapéta lehetett de mára már csak egy két csík jelezte,hogy olyan volt.A gyér fények miatt nem láttam jól.Hirtelen hátborzongatóan ijesztő hangokat hallottam.Mintha verték volna a falat.A sötétben kicsit botorkáltam a hang felé de aztán a szemem megszokta a fényt.Egy régi ajtót kinyítottam ami hangos csikorgással jelezte ki nem tetszését.A szobában csak egy ablak volt,egy piszkos franciaágy és egy gardrób.Onnan jött a hang.Összeteszedtem minden bátorságomat majd a kezemet a kilincsre tettem és lenyomtam...

✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️
Sziasztok!😊
Őszintén szólva nem tudom,mi volt ez a rész.😅Köszönöm annak aki elolvasta,esetleg vote-ol vagy komenntet ír.
Nézzétek el nekem a helyesírási hibákat!☺️

Menekülnöm kell!✖️Where stories live. Discover now