"Összeteszedtem minden bátorságomat majd a kezemet a kilincsre tettem és lenyomtam..."
Lelkiekben már felkészültem,hogy mi várhat rám,viszont amikor nyitottam volna ki az ajtót az meg se mozdult.Basszus zárva van!Most mit csináljak?Maradjak vagy menjek?Egyáltalán tudni akarom én,hogy mi van ott bent?Ahh persze,hogy akarom!Kivettem egy hullámcsatot a hajamból majd a zárba helyeztem.Elkezdtem forgatni a kulcslyukban hátha sikerülne kinyitni.Hoztam a formám,a hullámcsat vége beakadt a lyukba.Oké és akkor most mit csináljak?Legugoltam és benéztem az ágy alá,bár szinte semmit sem láttam. Megpróbáltam kitapogatni de amikor már a második pók csípett meg,felhagytam vele.Fölálltam,megnéztem a párnák mögött,a takaró alatt de semmi.Még az ablakpárkányon végigtapogattam 'minden mindegy' alapon de nem volt ott.A zajt még mindig hallottam és egyre jobban beleborzongtam.Teljesen olyan volt mintha valaki kétségbesetten verné az ajtót.Nagyon érdekelt,hogy mi van ott.Kimentem a szobából át egy másikba.Az egy régi fürdőszoba volt egy csappal,fiókos szekrénnyel,egy törött tükörrel,egy koszos fürdőkáddal és egy felmosófejjel az ajtó mögött.A plafonról lelógott egy villanykörte aminek a kapcsolóját felnyomva halány fény kezdett pislákolni.A lámpa miatt észrevettem valamit amit talán nem kellett volna.A tükörre egy üzenet volt írva méghozzá az én rúzsommal amit ma is viseltem.
"Idegesít,hogy szaglászol.Én a helyedben nem idegesíteném magam.
-C."Rátámaszkodtam a csapra és egy pár percig a törött tükörben néztem magam.Olyan voltam mint a tükör.Aztán észbe kaptam,hogy nem lenne előnyös,ha valaki meglátná és a pólóm ujjával letöröltem a felíratot.Egy pár helyen még rúzsos volt de nem igazán törődtem vele.Minnél előbb szabadulni akartam.Úgy éreztem mintha a falak összemennének és én nem kapnék levegőt.Csapzott voltam,a gyomrom liftezett és a lábaim alól kiment a talaj.Kiszaladtam a fürdőszobából egyesen le vissza a földszintre.Még mindig sokkos állapotban voltam és az még csak rátett egy lapáttal,hogy mindenoldalról izzadt piaszagú testek tapadtak hozzám.Mindkét kezemet ökölbe szorítottam és a körmeimet belevéstem a tenyerembe.Lecsuktam a szemem, elképzeltem,hogy a parton ülök a homokban majd felsóhajtottam.Ránéztem a kezemre majd erőt vettem magamon és kitolakodtam a tömegből.Nem érdekelt,hogy az erdő milyen lehet éjszaka a hidegben.Csak az érdekelt,hogy levegőhöz jussak.Amíg a házból kiszűrődő fények megvilágították az erdőt addig nem is volt ijesztő.Viszont amikor a beértem a sűrűbe nyugtalan voltam.Biztos vagyok benne,hogy nappal milyen nyugtató hatású lehet az egész, akár lehetne búvóhely is.Ellentétben éjszaka nem szivesen tölteném itt felesleges perceimet.Már megbántam,hogy a buliban levettem a bőrkabátomat de erőszakkal sem tudtak volna rávenni,hogy visszamenjek érte.Ahogy egyre beljebb haladtam nagyjából már megnyugodtam.Olyan érzésem volt,mintha egy lennék az erdővel.Sötét unalmas ruházatommal,fekete bakancsommal és sötétbarna,szinte fekete szemeimmel teljesen beleolvadtam az erdőbe.Csak sétálgattam arra amerre a lábam vitt.Ekkor beugrott,hogy Tyler vagy Lucy lehet aggódik értem.Előhalásztam a telefonom a zsebemből majd a kódot beírva feloldottam.Már hívtam is volna valamelyiküket amikor láttam,hogy nincs térerő.Szuper.Visszatettem a nadrágom zsebébe a telefonom majd tovább sétálgattam egy Green Day számot dudolgatva.A hátam mögül hirtelen ágak ropogását hallottam.A szívem gyorsan kapált a félelemtől miközben teljes testtel megfordultam.Lehet,hogy a sötét miatt de semmit nem láttam.Már kezdtem volna megnyugodni,hogy csak biztos valamilyen állat lehetett,amikor hirtelen a semmiből egy kéz a számra tapadt.Sikítottam de semmit nem lehetett hallani belőle.A térdeim remegtek és mielőtt gondolkodhattam volna a másik kezével hátrafogta a kezeimet.A hold fényét a faágak eltakarták ezért szinte semmit sem lehetett látni.Hideg volt,fáztam és egy őrült lefogott.Egy pillanat erejéig bepánikoltam,hogy úristen mi lesz velem?Cselekednem kellett amíg a lábaim szabadok voltak.A bal lábamat felemeltem és jó erősen alhason rúgtam.Elengedett és a fájó pontjához kapott.Nekem nem kellett több.Amerre láttam arra kezdtem futni.Ebben az erdőben mjndig csak futok.A bokám kiment,a hajamba mindenféle levelek és ágak ragadtak bele de a szemem előtt csak is a cél lebegett:hogy kijussak innen vissza a öreg házba.Egy nagyobb kőben megbotlottam és hasraestem egyenesen bele a sárba.Hátranéztem és láttam a támadómat vészesen közeledni.Fekete,szűk farmert viselt egy fekete kapucnis pulcsival és a kapucni a fején volt így nem láttam arcát.Azt a követ amiben elestem,felé hajítottam.Gyorsan felpattantam és futottam tovább.Végre valahára kiértem az erdő szélére vissza az öreg házhoz,ahol a zene továbbra is bömbölt.Itt már volt egy-két lámpa és ezeknek köszönhetően végre újra láttam.Megfordultam a tegelyem körül és hunyorogva benéztem az erdő sűrűjébe.Láttam ahogy megfordul és visszafut arra amerről jött.Hát,menjen is.A térdemen támaszkodva fújtam ki a levegőt és próbáltam lelassítani a szívverésem.
-Hát te meg hol jártál?✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️
Sziasztok!🤗
A helyesírási hibákat nézzétek el nekem.Elég gyenge rész lett de aki esetleg vote-ol vagy kommentel annak nagyon köszönöm.
YOU ARE READING
Menekülnöm kell!✖️
Mystery / Thriller"Megint a nehezebb utat választottam:Az életet. El akartam tűnni arról a helyről."