Köszönöm szépen a díjat bananascent -nek!❤️
Ezekre a kérdésekre kellene válaszolnom:1.Ha választhatnál egy gyümölcsöt/zöldséget,aminek a létezése megszűnne a földön melyik lenne az?:D
Szilva.Fúj:D2.Tudja a családod,hogy írsz,ha igen mit gondolnak rólad?
Nem tudják és nem is fogják.3.Ha tehetnéd, melyik könyv írójával beszélgetnél el és miről? (Lehet már nem élő ember is)
Az útvesztő trillógia írójával James Dashner-rel és vele szinte bármiről beszélgetnék:)4.Mit vársz,vártál a legjobban a nyári szünetben?
Hogy találkozhatok a barátaimmal.Jaa és a görögdinnyét:D5.Van olyan történet-ötleted,amit sosem írtál le semmilyen formában?
Van,több is.6.Melyik a kedvenc zsánered,miért?
Nagyon szeretem a fantazy-kat😍Ja és persze a romantikusat is.7.Olvastál már tőlem?Ha igen,mi a véleményed?:)
Igen,olvastam és nagyon eredetinek találom.Nem egy unalmas,hétköznapi történet szóval folytasd csak;)8.Fázós vagy,vagy nem tudod elviselni a meleget?
Fázós vagyok viszont a meleget egész jól bírom.9.Vannak komolyabb terveid az írással?
Még eléggé kezdő szinten vagyok,a barátaim sem tudják szóval nincsenek.Csak álmodozok.:/10.Hüllők vagy madarak?
Mindenképpen a madarak.❤️Díjazottak:
Luca9827 -Versenyhelyzet
Castawaygirl -Invisible Girl (L.H)Kérdéseim:
1.Fagyi vagy nutella?:)2.Telefonfüggő vagy?
3.Mit gondolsz azokról az emberekról akik elitélnek másokat a külsejük alapján?:/
4.Melyik szünetet szereted a legjobban? (A nyári szüneten kívűl:D)
5.Van kedvenc lány/fiú neved és ha igen,melyik?
6.Van olyan barátod akivel ovi óta ismeritek egymást?
7.Kapni vagy adni szeretsz a jobban?
8.Hiszel a karmában?:D
9.Árultak már el valaha?
10.Van búvóhelyed?Mármint olyan hely,ahova ha szomorú vagy vagy csak gondolkozni szeretnél odamész megnyugodni. (Bocsi,ha ez nem érthető)
Mégegyszer nagyon szépen köszönöm a díjat bananascent -nek!😁😘Ha unatkoztok nézzetek be hozzá!
YOU ARE READING
Menekülnöm kell!✖️
Mystery / Thriller"Megint a nehezebb utat választottam:Az életet. El akartam tűnni arról a helyről."