Part 15

623 37 1
                                    

"Sapa message malam malam ni" kata eunna smbil mencapai fon nya yang berada diatas meja .

"Lah mingyu ke. Ingat dah tidur". Bebel eunna sambil menekan keyboard nya.

_______________________________________

Mingyu❤
-chagi tidur ke belum? Oppa bosan la. Baru siap buat keja geo. Wooo susah gila .😫

Eunna~
-tak tidur lagi. Eun baru naik bilik je ni. Sian oppa buat homework sesorang eun nk tolong tak kasi.✌

Mingyu
-oppa tak nak susahkan chagi. Tak ngantuk lagi ke? Esok nak skolah. Siap cepat tau oppa datang ambil chagi. Kita pergi sekolah sesama .

Eunna~
-ngantuk lah ni. Dah oppa chat... eun tak tidur lagi lah. Okey eun siap awal. Oppa tu kalau oppa lambat siap oppa erh.

Mingyu
-okey lah chagi oppa tak akan lambat punya.hahaha~ puasa ni mana bleh marah-marah.

Eunna~
-haha okey bye eun nak tidur ngantuk sangat dah ni.(x mau tunggu malam lailatul qadar ka )

Mingyu
- bye chagi. Sweet dream. Mimpi oppa erh huhu. Night.i miss you.

_______________________________________

"I miss you too oppa ^_^ night oppa pon mimpi chagi erh huhu"kata eunna setelah membaca chat yang dihantar oleh mingyu.

Eunna mula meletakkan fonnya yg telah ditutup diatas meja. Kemudian eunna memulas kunci frozen pada belakang jam locengnya agar dia dapat terjaga untuk ke sekolah pada keesokan harinya.

Eunna yg sudah berada diatas katil bersaiz king bercadarkan cadar frozen yg comel sudah mula menarik selimut dan memejamkan matanya.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Keesokan harinya//

Kring! Kring!

Jam loceng mula berbunyi menunjukkan pukul 7:00. Eunna sengaja mengunci jam lebih awal kerana takut dia terlambat untuk ke sekolah.

"Ish jam ni kacau la " bisik eunna smbil menutup jam tersebut. Lalu di mula menarik selimut kembali dan Grubbs! Matanya sudah tertutup dan sudah tidur kembali.

Beberapa minit kemudian.
.
.
.
.
Kuarr!

Bunyi pintu bilik eunna seperti dikuar oleh seseorang .

"Larh tak bangun lagi frozen aku ni " kata mingyu sambil tergelak kecil.

Mingyu pov//

Aku bangun awal hari ni sebb nak pergi ambil tembam. Aku dah janji dah dengan dia nak datang awal. Dan dia pon suruh aku ambil dia cepat.

Sampai ja di pekarangan rumah Lee. Omma eunna yg keluar mengajak aku masuk ke dalam rumah.

[C]My Love ●Taehyung FF●Where stories live. Discover now