"Nampaknya taeoh nak dapat adik baru ni." Kata taehyung lalu smirk
"Oppa jebal lepas lah." Kata eunna smbil acah acah nangis.
"Haih nasib comey kalau x oppa ngap kang." Balas taehyung lalu bangun dan mengangkat taeoh duduk di sebelah eunna.
Eunna sudah pun bangun dari pmbaringan dngan pipi yg merah.
Setelah 1 tahun berlalu eunna telh pun belajar mencintai taehyung semula dan mereka pun telah dikurniakan seorang ank lelaki dan dinamakan kim tae oh. Semakin hari semakin bahagia.auch
>skip<
"Chagi?" Panggil taehyung.
"Omma?" Panggil tae oh juga. Sibuk ja
"Mana omma ni tae oh?" Tanya taehyung kpada anak lelakinya.
"Tak tahu..arr appa... ke..napa kkelam ni? Tae oh tatutlah appa." Kata tae oh smbil memimpin tngan taehyung.
Mereka berjalan dan berjalan tiba tiba lampu menyala semula.
"Singgichuka hamida~ Singgichuka hamida~ saranghaji kim taehyung~ singgichuka hamida~."
"Chagi!.. Thanks buat semua ni." Kata taehyung teruja.
"Omma tae oh nak kek." Kata tae oh smbil menarik baju eunna.
"Sesama oppa. Taeoh nak kek ke? Kejap biar appa tiup dulu." Kata eunna.
"Fuhh! Meh kita makan kek n- apa ni chagi main kek macam bebudak lah."kata taehyung lalu mencalik sedikit kek ke hidung eunna.
"Arrr apanih tadi cakp cam budak jap eh!" Kata eunna.
Taehyung dan eunna pun berkejaran sambil mencalit kek ke muka masing masing .
"Omma! Appa! Tae oh laparlah!" Jerit tae oh.
"Opss lupa... sorry sayang." Balas eunna lalu mengangkat anknya duduk di atas kerusi.
"Mian tae oh! Omma ni yang mula dulu main kek." Kata taehyung smbil duduk di sebelah anknya.
"Oppa ni kan." Jerit eunna lalu mencalit kek kemuka taehyung.
"OMMA!APPA!" Jerit tae oh lalu mencalit kek kemuka omma dan appanya.
Mereka semua ketawa gembira.~(^_^)/
[End]
Akhirnya siap juga cerita ni *bow*
Thank kepada readers yg sudi baca cita author yg x seberapa ni.okey bye annyeong.
YOU ARE READING
[C]My Love ●Taehyung FF●
Hayran KurguDi sebabkan salah faham. Aku tinggalkan dia. [First story from eunna_mingyu]