[Di sekolah]
Mingyu: eun nanti rehat jumpa kat belakang sekolah.Eunna: okey
Mingyu: okey. Annyeong * jalan tinggalkan eunna*
Eunna: hah? Annyeong. Peliknya
Kring! Kring!
Loceng menunjukkan waktu rehat telah tiba
Mingyu: nanti datang eh belakang sekolah. Datanh sesorang
Eunna: araseo
Taehyung: * jeling * jom rehat eunna.
Eunna: okey. Jumpa japgi gyu.
Mingyu: okey
Mingyu p.o.v
Aku nak buat surprise for eunna tu tanda mnta maaf sebab aku selalu abaikan dia kebelakangan ni. Jadi aku buat satu date kecil kecilan kat belakang sekolah. Aku harap dia suka^_^
Mingyu p.o.v end
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Selepas selesai makan eunna terus meninggalkan taehyung. Lalu dia berjalan ke belakang sekolah.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
" min...n.n.n.... apa awak buat ni hik..hik..hik.. " Kata eunna sambil berlari diikuti oleh tangisan.[Flashbacks]
"Dah siap. Just tunggu budak german tu ja datang and surprise."
Tiba tiba seseorang datang memeluk mingyu dari belakang.
"Eun dah datang ke?" Soal mingyu tapi tiada sahutan.
"Eun surprise! Mesti eun sukakan." Tambah mingyu lalu pusing menghadap yeoja yqng memeluknya.
"Soo yoo? Apa kau bua-?...." belum sempat mingyu menghabiskan kata katanya, soo yoo telah pun mencium mingyu dan...
.
.
.
.
.
.
.
.
" min...n.n.n.... apa awak buat ni hik..hik..hik.. " suara eunna nangis didengari mereka lalu mingyu cepat melepas kan ciuman .
[End flashback]
"Eun awak salah faham ni. Ni bukan apa yang awak nampak." Kata mingyu."Sudah aku tak nak dengar hikk." Eunna lari sekuat hati tinggalkan mereka.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Buk!Eunna telah pun melanggar seseorang ketika dia berlari lalu dia jatuh ke lantai sebb dia terlanggar seorang namja mustahillah kalau tak jatuh.
"So...rry hikk!" Kata eunna pada namja itu lalu bangun.
"Napa awak nangis ni ." Soal namja itu.
"Memang lelaki ni sama ke tae?" Jerit eunna.
"What do you means eunna?" Soal taehyung.
"Hik hik nantilah aku cakap arr tak ada moodlah." Balas eunna lalu dia berlari sekuat hati tanpa membimbangkan keselamatan diri.
Tiba-tiba...
"EUNNA HAJIMA!" Jerit taehyung dan...
Bumkedebabum !
Eunna tergelincir di lantai yang basah dan kepalanya berdarah akibat terhantuk pada hujung locke.
Eunna p.o.v
Setelah dapat mengelak dari taehyung aku rasa nak cepat sampai ke rooftop sekolah sebb nak lepaskn segala yang sakit ni...
tiba tiba aku terdengar taehyung menjerit.
Aku abaikannya dan terus lari dengan menutup mata kerana mengelap air mataku.
Tiba tiba lantai menjadi licin aku terjatuh dan kepala aku sangat sakit semakin lama mata aku semakin kabur dan semuanya gelap.
Eunna p.o.v end"Eun bangun!eun awak jangan macam ni. Saya takut kehilangan awak buat yang kedua." Jerit taehyung sambil memapah eunna.
Semua orqng menolong menyelamatkan eunna. Dan eunna selamat sampai di hospital. Dan keadaan dia sangat kritikal. Sekarang dia masih dalam keadaan koma.
Doktor keluar dari bilik/wad eunna..
Bersambung ~
Vote?puppy eyes
Mian typo ●˚●
YOU ARE READING
[C]My Love ●Taehyung FF●
FanficDi sebabkan salah faham. Aku tinggalkan dia. [First story from eunna_mingyu]