Part 17

744 45 2
                                    

Eunna POV //
"Aku berasa mengantuk jadi aku mengambil keputusan untuk melelap sekejap. 5minit pon cukuplah. Setelah aku mulai memejam mata aku mendengar satu suara yg sangat aku kenali.

"Annyeonghasaeyo kim taehyung imnida. Boleh panggil V. Sila beri tunjuk ajar."

"Hah betul ke dia? TAK MUNGKIN." Jerit aku dalam hati kerana mahu memastikan apa yg aku dengar itu benar atau tidak aku mengangkat kepala dan melihat murid baru itu.

"Betullah.....betul ni taetae." Kata eunna dalam hati.

Tiba tiba hatinya terasa ingin menjerit dan....



            "WHAT!" Jerit eunna.

Eunna POV end//

"Awak kenapa eun ?" Soal mingyu kehairanan.
Eunna hanya mengeleng sambil tersengih sengih kearah mingyu.

"Eunna kamu kenapa? Demam ke" soal miss yuri pula.

Eunna yg malu terus mengeleng kepalanya dan menekup mukanya yg sudah mulai merah.

"Apa-apalah kamu ni eunna. Okey Taehyung kamu duduk kat sebelah kiri eunna tepi tingkqp tu." Kata miss yuri.

"Tapi kenapa tepi saya sosangni?" Tanya eunna tidak puas hati.

"Sebab tempat tu dah lama kosong jadi saya suruh lah si taehyung ni duduk kat situ. Lagi punkan...mingyu tu namja bolehlah dia borak dengan taehyung. Arachi?" Terang miss yuri.

"Araseo!" Balas eunna.

"Sekarang ni buka buku cepat." Arah miss yuri.

Taehyung/V pov//

Aku berjalan ke arah meja yg disebelah eunna. Yelah nak duduk nak buat apa lagi x kan nak kawin dengan dia kot. Waktu aku duduk kat tepi eunna. Sikit pon dia x pandang aku. Cakap?? Lagilah sepatah apa dia x cakap dengan aku. Dia tu tau borak ngn tiang lampu sebelah dia ja. Aku diabaikan😭 nak tegur takut.

Serious aku rindu dia ˚^˚

Taehyung/V pov end//

Waktu pembelajaran pon berjalan sepeti biasa sehingga waktu pulang.

Kringggggg!
Waktu balik.

"Chagi ? Oppa balik kena balik dulu tau sorry x boleh hantar chagi hari ni." Terang mingyu sambil menggalas begnya.

"Tak pe. Eun boleh balik sendiri. Taknak balik ngn joshua oppa ! Chagi merajuk ngn dia." Balas eunna sambil memasukkan buku ke dalam beg.

"Okey jalga chagi. Malam ni oppa datang yer kita dinner sesama." Berjalan keluar dari kelas.

"Bye oppa." Balas eunna.

"Chagi? Baby aku couple ngn tiang lampu ni ke? Tak... x boleh dia aku punya sorang. Kyahhh! Aku jealous sangat." Jerit Taehyung dalam hati.
.
.
.
.
.
.
Kelihatan taehyung yg masih mengemas buku. Manakala kelas yg mereka diami sudah tiada sesiapa lagi melainkan mereka berdua sahaja yg sibuk menyusun buku di dalam beg.

Eunna hanya menjerlin kearah taehyung apabila melihat taehyung sudah menutup zip begnya. Eunna berjalan untuk meninggalkan kelas tapi tangannya ditarik oleh seseorang.

"Kau nak apa lagi?" Tanya eunna sambil menarik tangannya yg dipegang oleh taehyung dalam keadaan gelisah.

"Oppa nak awak maafkan oppa chagi. Awak dah banyak salah faham." Balas taehyung sambil mendekati eunna selangkah demi selangkah.

[C]My Love ●Taehyung FF●Where stories live. Discover now