Tuan jackaon: macam mana dengan anak saya?
Doktor: dia masih koma. Harap keluarga eunna dapat bersabar.
Puan jihyo: dia boleh selamat tak doktor?
Doktor: dia akan selamat tapi mungkin dia akan mengalami amnesia.
Puan jihyo: WHAT? *nak rebah*
Joshua: omma! *papah puan jihyo ke kerusi*
Doktor: kelurga eunna masih belum boleh masuk sekarang ni. Maaf. Saya pergi dulu yer.
Tuan jackson: *senyap+tunduk*
Taehyung: masa saya jumpa eun tadi dia nangis n dia cakap semua namja sama then dia lari lagi lepas tu dia jatuh.
Tuan jackson: nasib ada kamu taehyung. Mingyu kenapa diam?
Puan jihyo: dia trauma lagi kot. Mingyu pergi lah balik dulu esok sekolahkan.
Mingyu:*angguk*
Joshua: kau okay tak ni balik sorang?
Mingyu: okay *jalan tinggalkan orang kat hospital*
Puan jihyo: thank taehyung nasib kamu ada ..kalau tak mesti lagi teruk. Kamu tak nak balik ke esok sekolah tau.
Taehyung: saya...saya nak tunggu eunna kat sini.
Tuan jackson: okey kalau macam tu. Nanti doktor periksa eun lagi sekali baru kita boleh masuk.
Joshua: tapi dah lewat ni. Kita nak tunggu ke appa?
Puan jihyo: kita balik dululah. Esok pepagi kita datang. Mesti kamu dan appa penatkan.
Tuan jackson: awak tu pun kena rehat. Okay kita balik. Esok datang.
Puan jihyo: taehyung thanks sangat ye. Sanggup tunggu eunna kat sini
Joshua:thank bro
Taehyung: takpa lagi pun saya rindu dia lama tak jumpa dia.
Tuan jackson: kami balik dulu eh. Jalga.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Doktor telah pun memeriksa eunna. Jadi taehyung boleh masuk untuk melihat eunna. Malangnya, eunna masih belum sedarkan diri. Taehyung merapatkan kerusi pada katil dan dia meletakkan kepalanya manakala tanganya memegang tangan eunna.Taehyung pun telah tidur dibuai mimpi. Selepas beberapa minit, taehyung terjaga dari tidurnya apabila dapat merasakan pergerakan pada jari eunna.
Eunna: er...er.. taehyung? Taehyung?
Taehyung: ye sayang saya kat sini.
Eunna: taehyung! *peluk taehyung dalam keadaan tidur*
Taehyung: gwencana eun! Saya ada ni jangan takut
Eunna: awak jangan tinggal kan saya hikk
Taehyung: saya tak pergi mana mana *naik ke atas katil*
Eunna:*peluk taehyung+nangis+nak tidur*
Taehyung: *balas pelukan eunna+tenangkan eunna*
Akhirnya mereka tertidur. Eunna tertidur dalam pelukan taehyung. (So sweet arrr *meroyan*)
Esoknya//
Eunna: taetae wake-up!
Taehyung: *menguap*
Eunna: comey*cubit pipi taehyung*
Taehyung: awak ni lah.
Taehyung masuk ke bilik mandi untuk membersihkan diri. Setelah selesai dia keluar dan mendapati doktor telah pun selesai memeriksa eunna. Doktor keluar dari bilik. Taehyung mengikut doktor itu dan...
Taehyung: macam mana ngan dia doktor?
Doktor: dia sebenarnya amnesia. Dan hanya ingat perkara yang setahun lepas.
Taehyung: // time too kami masih bahagia.patutlah mesra sangat// thanks doktor.
Taehyung tidak ke sekolah kerana ingin menjaga eunna.
Kemuadian keluarga eunna pun tiba joshua juga tidak ke sekolah tapi tidak buat mingyu. Mingyu dia pergi ke sekolah dan memberitahu guru sbb taehyung,joshua dan eunna tidak hadir.
Taehyung menceritakan segala² nya kepada tuan,puan Lee serta joshua. Mereka semua terkejut tetapi sedih.
Selepas beberapa hari eunna boleh pulang ke rumah . Tapi eunna sedikit pun tidak mahu berenggang dengan taehyung. Mingyu hnya bersabar walaupun sakit dihatinya. Tetapi mingyu masih belum tahu siapa KIM TAEHYUNG .
"Oppa?"
Bersambung~
Vote?
YOU ARE READING
[C]My Love ●Taehyung FF●
FanficDi sebabkan salah faham. Aku tinggalkan dia. [First story from eunna_mingyu]