Part 30

864 38 0
                                    

[ balik ke korea] 

"Omma,appa I'm home." Jerit eunna setelah tiba di depan rumah.

"Eunna kamu dah balik bagus  Now pergi butik butterfly ..try baju yg omma dan pesan. Palli . Taehyungie kmu letak beg kt sini dlu. Dah pergi sekrang." Kata puan ji hyo smbil memberi kunci kereta kpda taetae.

Butik butterfly//

"Selmat datng cik eunna dan encik taehyung. Mari ikut saya kita cuba baju yang ditmpah hari tu." Kata seorang yeoja kepada eunna dan taehyung.

"Nae"

"Cantik tak baju ni taehyung ." Soal eunna apabila membuka pintu bilik perslinan.

"WOW YOU'RE SO BEAUTIFUL EUNNA." Kata taehyung smbil ternganga.

"Apakah? Dah.. baju awak macam mana?"soal eunna lagi.

"Sya dah tengok " jwp taehyung ringkas.

Selama menunggu hari perkahwinan eun/tae. Mereka selalu meluangkan masa bersama sama. Hubungan merekq pon semkin erat. Eunna pum telah memaafkan taehyung.

Dan now dia tahu semua itu hanyalah rncangan jhat tiffany shaja. Kwan eunna hani, sekarang masih di german dan dah mmpunyai family. Kei dah bahagia bersama s.coups . Tak lupa sooyeon pun dah gmbira bersma jun . Vernon? Dia dah jumpa first love dia yoojung .

Mereka meracang untk marriage blan depan. Mingyu? Mingyu dah bersama sooyoo. Dia dah minta maaf ats keslhan dia . Joshua masih tidak menjumpai yeoja idaman nya lagi
Bhahahah...

Sekarang telh tiba hari yg dinanti nanti. Eunna sudah siap dngn berpakaian gaun putih yg sngt cantik.

Rambut panjangnya, disnggul berbentuk bunga lalu dihiasi oleh bunga kecil

Dan....

Yang paling ditunggu tunggu kini eunna tidak lagi memakai kanta lekap .

[Dewan]

"Taehyung adakah blala bla bla

"Sudi"

"Eunna adakah bla bla bla

"Sudi"

"Okey kamu berdua sah menjadi pasangan bahagia. Now kiss *smile*

Mereka pun kiss .. semua orang yang dijemput menepuk tangan dan mengucap tahniah kepada padangan.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

"Awk dah jadi milim sya balik". Kata taehyung

"Yelah." Balas eunna simple.

Selepas 1 tahun//

"Omma! Hik !" Panggil seorang kanak kanak lelaki lingkungan 1 tahun smbil menangis.

"Omma! Hik !" Panggil seorang kanak kanak lelaki lingkungan 1 tahun smbil menangis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nae. Wae ni." Soal eunna.

"Omma, appa tak nak kawan dengan taeoh .hik hik ." Kata taeoh smbil nangis .

"Ala meh kwan ngan omma. Jom kita gi pukul appa kjja"

"Jom"

"Taehyung!" Jerit eunna smbil mendukung anknya.

"Nae ..wae chagiya." Soal taehyung yg sedang baring di atas katil.

"Awk buat apa smpai taeoh nangis ni." Soal eunna lalu meletkkan taeoh diatas katil bersebelhn tmpat taehyung baring.

"Hehehe... sya ckp sya x nk kwan dngan dia then dia lari keluar." Kata taehyung smbil tersngih.

"macam budak ² lah awk ni." Bls eunna lalu menjentik dahi taehyung.

"Sakitlah" kta taehyung smbil menggosok dahinya.

"Padan muka spa suruh kacau taeoh." Balas eunna..

"Okey tunggu saya balas dendam."bkta taehyung smbil smirk

Lalu dia menolak eunna terbaring di atas katil.

"Awak? Apa ni. Taeoh tolong omma!"  jerit eunna.

"Nampaknya taeoh nk dapat adik baru ni "

Bersambung ~

Vote

[C]My Love ●Taehyung FF●Where stories live. Discover now