|end|

616 70 40
                                    

üçüncü kişi

ashton calum'un vücudunu görebilmek için biraz gecikmişti. odaya daldı, biraz şaşırmıştı. Herkes ameliyattan sonra bazı şeyleri unutmak istediğini söylemişti ona.

En azından hafif hasarlı bir hafıza ile kurtulmuştu araba kazasından. Ama calum bir bakış atmış ve o neden aşık olduklarını anlamıştı.

Calum hoştu, küçüktü, badem şeklinde gözleri vardı ve göz kapakları dokunmak için yumuşaktı. Kahverengi, çekingen saçları hafifçe sağa taralıydı. Birisi otopsi işleminden sonra bu şekilde bir tarz yapmalıydı. Ashton için doğru görünmüyordu saçları. çelimsiz çocuğun biraz değişken olan saçlarını kendi zevkine göre taradı.

Calum'un bacakları Ashton'ın kıskandığı türdendi. Hoştu ve ahenkliydi ve küçük uyluk boşluğu bile vardı. Ashton onun vücudunda güvendeydi ama o her şekilde güzeldi.

Ashton o anıları geri almayı istedi. sadece hatırlayamıyordu, ortaokulda calum'la buluştuğunu anımsadı, ve tarihte bunun geri kalanını. Her nasılsa yaptı, öteki arkadaşlarını hatırladı, michael ve luke'u.

Luke ve michael onu takip edip kısa süre sonra odaya girdiler. Michael yere düştü, yataktaki ölü en iyi arkadaşının manzarasına sessizce ağladı. Luke sessizce ağladı, micheal'ın yanına eğilerek.

İki uzun boylu erkek kollarını michael'a doladı ve onu tuttular. Küçük çiçeklerinin kaybı üzerine birlikte ağladılar.

Calum her zaman mutlu ve parlak olmuştu. Bazı zamanlarda bir çiçek gibi davranırdı, micheal ve luke ikinci sınıfta ona bu adı vermişlerdi .

Ashton da gözyaşları içinde yere düştü, calum buradaydı, ölüydü ve ashton üzgündü o çocuğa karşı çok kabaydı sevgi dolu olması gerekiyordu.

Ve kızgındı, öfkeli değil, kızgınlığın etkisi altındayken evine doğru sürdü.

Calum micheal ve luke'un yerinde onunla kalacaklarını söylemişti. Ama ashton aklını kaçırmış bir sarhoştu. ashton arabasının çökmesiyle sona erdi.

Hastanede herhangi bir ziyaretçiye izin vermediler, yani calum'a ne olduğunu bilmenin hiçbir yolu yoktu. Michael ve luke temasa geçmişlerdi, ama calum'u anlatmak için yeteri kadar cesaretleri yoktu.

Ashton şaşırmıştı. Herhangi bir şeyi hatırlamak mümkün olmamıştı, ve şimdi bu.


27 missed calls ; cashton ✔ [türkçe] (+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin