Hoofstuk 1

1.7K 46 4
                                    

{Pov. Louis}

"klas, Vandaag is er een nieuwe leerling hier op school en hij zit hier in de groep dus JongenMan als je even naast mij wilt komen staan" ik zie een lange jongen met groene ogen en lang krullend haar naast de docent staan. "oeehhh vind het Homotje van de klas wel leuk" geint iemand achterin uit de klas. Erg grappig... Ze bedoelen natuurlijk mij weer, waarom zit ik niet achterin de klas? Dat zou veel fijner zijn.. "louis!!" roept de docent een beetje geïrriteerd. Ik schik op en iedereen begint te lachen, zelfs de nieuwe jongen grinnikt mee.. "Harry jij mag naast Louis zitten" de docent wijst naar mij. Voor ik het weet schuif ik mijn tafel recht en haal ik mijn boeken van het legen tafeltje naast me. De lange jongen met krullen oftewel 'Harry' gaat naast me zitten, hij legt zijn boeken op tafel en schuift dan zijn tas op de vloer. Ik probeer niet afgelijd te raken en blijf maar gewoon voor me uit staren maarja.. Als er iemand op kauwgom zit te smakken dan gaat dat een beetje moeilijk, ik kijk dan toch stiekem opzij en zie dan pas echt goed hoe hij eruit ziet. Hij kijkt aleen maar voorzich uit en is erg geconcentreerd aan het opletten. Maar helaas draaid hij zijn hoofd om en kijkt hij me recht in de ogen aan, hij glimlacht eventjes en let dan weer op. Ik draai me ook snel om omdat ik voel dat ik stiekem begin te blozen.. Nee toch.

I Need YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu