Hoofdstuk 17

725 32 4
                                    

{Pov. Harry}

Ik loop tussen alle kinderen wie me Uitlachen, ja.. Bern heeft alles doorverteld midden in de les had hij het gezicht , en nu weet inmiddels de Hele school het al ik zie Louis tegen een muur staan en ik loop vlug naar hem toe, "Louis de hele school weet het!" "Maar.." hoor ik hem mompelen , woedde komt in me op "Niks 'Maar' ! Allemaal jou schuld, kut kind !" Roep ik uit en Ren dan vervolgens weg , en laat Louis achter.

{Pov. Louis}

Ik zie allemaal kinderen lachen en Wijzen naar me , ik voel me kut.. ik heb me nog Nooit zo kut gevoeld! Een traan Rolt over m'n wang, maar wat boeit het nog.. het is al telaat, een schouder grijpt mijn Arm en even Deins ik Achteruit van Angst "Rustig maar" hoor ik iemand zeggen en dan kijk ik wie het is, iemand die ik nooit Eerder gezien heb volgensmij.. een Blond Harig iemand met Blauwe ogen een Een Grappig Accent , "Ik ben Niall" zegt hij dan.. hij geeft een vertrouwde blik en ik Glimlach dan "Ik heb alles gehoord..zoals iedereen van de school, Je moet die mensen negeren" ik knik op z'n zin en merk nu pas dat er nog een paar jongens achter hem staan, een bruin harige en een zwart harige , Niall ziet dat ik kijk en steld ze aan me voor , "dit zijn Liam en Zayn, en wij komen je helpen.. vanaf nu ben je geen Nerdje meer vanaf nu.. Hoor je bij de Populaire" De populaire? .. Gaat dit mijn leven Veranderen!?

Ik maak dit deel wat Langer voor jullie!

*Middag Na schooltijd*

{Pov. Louis}

"trek dit Eens aan" zegt Zayn terwijl hij me wat kleding aan geeft, we staan in een winkel van Niall moest ik mijn look veranderen want hij vond het niet goed genoeg dus dat deed ik dan maar.. ik loop het kleedhokje in en trek het aan als ik in de spiegel kijk Glimlach ik lichtjes, deze look vind ik leuk! Zwarte Jeans, simpele t-Shirt met een Vest erover en gewoon mijn Allstars .. ik loop het kleedhokje uit en ik zie Liam en Zayn knikken en ze duwen me het kleedhokje weer in "Kleed je om dan kopen we dit" hoor ik Liam vlug praten, hij denkt natuurlijk weer dat we haast hebben omdat we ook nog een Kappers Afspraak hebben.

Als we de kleding hebben gekocht en de kapperszaak inlopen kan ik gelijk zitten en mijn haren laten knippen "Daar gaan we dan" zegt Niall over Enthousiast en haalt een spiegel tevoorschijn , ik Glimlach breed "Wauw" Mompel ik van verbazing dit is echt veel beter dan eerst..

Hoofdstukkie klaar!! Xjesxx

I Need YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu