Pov. HarryHet is avond.. het is laat, ik stap moe mijn bed in en sluit mijn ogen.. ik moet denken aan alles wat vroeger met mij gebeurd is.. die vele armbandje wie ik droeg.. droeg ik met een Reden, ik Snee mezelf.. Vaak. dat niet alleen.. ik At ook bijna niets, alleen in de avond.. zodat mijn ouders niets zouden merken.. maar dan kwam er elke keer een snee bij.. ik mag niet eten dat is fout.. dat dacht ik dan tenminste.. toen kwam het 1e jaar van de hogere school. ik werd gepest.. ik bleek niet zoals alle andere te zijn omdat ik lang haar had en een rare smaak voor mode.. Ze deden me pijn... maar ik bleef denken dat ik het verdiend had, achter alle blauwe plekken op mijn huid en sneeën op mijn arm.. droeg ik ook nog een vreselijk geheim met me mee, iets wat eigenlijk geen geheim hoefde te zijn.. maar oh als iemand erachter kwam.. ik was Gay, en smoor verliefd op een jongen uit de 4e.. een stiekeme relatie met hem kon me niet eens schelen.. maar oh nee, hij koos voor een ander en liet mij achter tussen de pestkoppen.. En toen? ik verhuisde naar een andere school waar ik Louis ontmoet heb uiteindelijk.. het voelde even alsof ik veilig was van de pestkoppen en de haters.. maar ik zag dat Louis hetzelfde met zich mee droeg. en ik.. Harry Styles liet hem stikken. ik liet blijken dat ik het alleen om lust deed en niet om de vriendschap of de liefde die tussen ons Speelt.. totdat ik voor hem opkwam.. die ene keer.. die ene keer dat ik wel de moed had om iets te zeggen ook al kreeg ik meteen weer spijt. en ook al werd ik geschorst ik had alles op dat moment voor Louis over. 2 jaar later koos ik deze baan.. alleen om bij Louis te zijn en hem te beschermen tegen Bern. En nu? nu lig ik hier.. met tranen stromend op mijn wangen aan mijn verleden te denken.. iets wat ik weiger mezelf te doen want het enigste waar het naartoe lijd zijn weer nieuwen Sneeën.. weer iets wat ik dan kan gaan verbergen.. het brandende gevoel op je huid voelt zo goed maar om te weten dat het diep van binnen pijn doet door de rede ervan.. is niet fijn.. wat lijd van meer tot meer.. tot je zegt ''ik kan niet meer''
JE LEEST
I Need You
FanfictionHarry en Louis hebben al meteen een klik bij hun eerste ontmoeting. Wat als er spontaan liefde tussen die twee speelt? Waarvan ze het zelf eigenlijk niet zo goed Weten. En een pestkop Bern die stiekem een crush heeft op Harry, en dus alles probeerd...