Hoofdstuk 25

467 24 0
                                    


Pov. Harry

Bern opent ze mond, ik ben bang wat hij gaat zeggen.. ''Oh en Harry Was het leuk met Mr. Zayn die je Geneukt heb?'' ik bijt op mijn lip en ik zie mensen meteen naar ons kijken. sommige meiden giechelen wat en sommige staan stokstijf stil. ''Harry Styles naar mijn Kantoor nu!'' hoor ik de Directeur zeggen. ik kijk Bern streng aan, ten 1e hoe wist hij hiervan??? ik loop naar het kantoortje.. ja het klop ik heb met Zayn iets gedaan maar ik dacht dat het echt een geheim was.. heeft hij zoiets door verteld?? vast niet. anders zou hij zijn baan verliezen , toch?

ik loop het kantoortje binnen en ga zitten op de stoel, Mr. Malik zit naast me. hij is niet alleen mijn meester maar was ook een oude vriend van me.. waarschijnlijk gaat hij nog om met Louis. ''Sorry..'' mompelt Zayn. ik kijk hem aan in zijn hazelnoot bruine ogen. ''Nee.. het spijt mij'' zeg ik dan. de directeur komt niet veel later binnen lopen. ''goed , ik weet dat jullie iets gedaan hebben en dat is fout. heel fout voor een meester en een leerling! wat dachten jullie wel niet!?''

ik kijk zayn half blozend aan. ik heb echt gevoelens voor hem.. maar ook voor louis?

''Zayn je bent ontslagen en Harry je bent Geschorst'' de woorden spookte 10 min later in mijn hoofd. zayn's blik was woedend maar hij zij niks het enigste wat hij kon doen is met zijn ogen de directeur vermoorden. ik sta op en loop weg, kinderen die nieuwsgierig stonden te wachten voor de deur kijken me aan. ''Ik ben Geschorst'' zeg ik dan. iedereen klinkt geschokken en vanaf dit moment lijkt het wel een film.

Louis staat aan de andere kant van de gang, hij heeft het gehoord.. een traan rolt over zijn wang wie die snel wegveegt met zijn mauw.

ik loop naar hem toe en zoen hem. eventjes wachte ik... maar ik hoor niemand geschokken en ik hoor niemand lachen. ik sluit mijn ogen en voel kleine armpjes om mijn heupen slaan.

Ik Ga Hem missen...

I Need YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu