Hoofdstuk 29

384 24 5
                                    

Pov. Bern

ik loop weg naar het lokaal en neem plaats helemaal voorin, Extra dicht bij Harry. na een paar minuten komt Harry de klas binnen lopen en zet hij zijn tas neer. hij Schrijft 'paragraaf 3 en 4' op het bord en zo laat hij ons alleen werken, ik open mijn boek maar hou mijn ogen niet van de schoonheid af. Harry gaat zitten aan zijn bureau en schuift Naar voren. onze Knieën raken elkaar aan.. iets wat ik normaal awkward zou vinden maar dit keer voelt het gewoon fijn :) om dicht bij mijn liefde te zijn.

had ik maar de moed om te zeggen dat ik van hem hou.. ik. Bern. ben bang om te zeggen wat ik voel.. ik. Bern. ben verliefd op een jongen, die ik vroeger gepest had voor zijn lange mooie krullen en ik noemde hem een meisje.. een kans dat hij mij leuk vind is 0 op de 100.. ik weet ook niet hoe ik ineens gevoelens kreeg voor hem.. 2 jaar geleden had ik schijt hekel aan hem en nu ie meester is val ik als een blok.. het gevoel dat het gewoon sneaky is om een meester leuk te vinden is geweldig.. maar het breekt me om hem te zien samen met die Kleine kabouter.. wat heeft Louis wel dat ik niet heb ???

Maar wacht eens.. Harry zij eens tegen me dat hij nooit een relatie met Louis heeft gehad?? maar toch doen ze zo klef? en toch zie ik ze altijd na school weggaan.. wat is dit???

wat spoken die 2 uit?

I Need YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu