Pov. Louisik stop de boeken in mijn kluisje en pak mijn tas van de grond, ik loop de school uit richting mijn fiets. ik hoor flinke stappen achter me rennen ''Louis Louis!'' hoor ik een bekende stem zeggen, ik draai me op en zie Harry voor me staan ''ik heb wat tijd gemaakt'' glimlacht hij naar me. hij haalt mijn fiets makkelijk van het grote rek en gaat zitten ''kom achterop kleintje'' grinnikt hij. ik geef hem een klein duwtje en spring vervolgens achterop. daar gaan we dan op weg naar... Huis?
we komen aan bij een klein kus huisje.. zeker niet van mij, hij zal vast van Harry zijn! ik stap van de fiets af en zet hem tegen het rek aan terwijl Harry de voordeur al open maakt.ik loop vervolgens samen met hem naar binnen en hang me jas netjes op. hij pakt me hand en neemt me naar de woonkamer.. ''mooi huis'' mompel ik ''dank je love'' mompelt hij terug. ik kijk hem aan. ''helemaal alleen?'' vraag ik waarop hij knikt. we vallen samen op de bank en ik kruip boven op hem, ik streel eventjes zachtjes zijn wang en zoen hem dan. 2 grote handen voel ik op mijn heupen en zijn krullen kietelen in mijn gezicht. eventjes grinnik ik aan de gedachtes.. hoe zou Harry als een poedel eruit zien?? weer grinnik ik en haal Harry's haar wat uit zijn gezicht.
2 uur later..
ik ben onderweg naar huis.. Harry en ik hadden het super gezellig, voor als jullie iets raars dachten.. Nee Harry en ik heb niets gedaan.. we hielden het bij zoenen en een filmpje kijken. Ook al hoopte ik wel meer natuurlijk :) ik loop mijn eigen huis even later binnen en ren meteen de trap op en plof op bed. pffff ik ben eigenlijk best moe, en morgen heb ik ook nog school.
ik sta weer op en trek mijn kleding aan tot in mijn boxer, vervolgens zet ik mijn wekker en duik ik weer heerlijk mijn zachte bedje in.. nu lekker dromen over mijn Prins Hazz :)
Volgende Dag..
ik schik wakker van mijn wekker, snel sla ik het uit en strompel ik mijn bed uit. ughhh school ik loop nog wat dromerig naar beneden en open de koelkast meteen. ik haal er een bakje yoghurt uit en begin het te eten. na dat gegeten te hebben kleed ik me op, poets ik mij tanden, doe ik mijn haar en pak ik mijn schooltas nog in.. eigenlijk wel mijn dagelijkse routine.. om half 8 stap ik op mijn fiets en rij ik op weg naar school.
aangekomen op het schoolplein parkeer ik mijn fiets in de stalling en loop ik richting mijn kluisje, de school is aardig leeg.. maar ja het is ook nog 8 uur en de lessen beginnen om half 9. ik prop alle boeken in mijn tas. te lui om alles te gaan sorteren en loop naar de wc's ik open de deur totdat ik een bekende stem hoor... ''vertel alsjeblieft niets door'' het is Bern? heeft hij een geheimpje?? ;) ''is goed Bern.. niemand zal weten dat je op Mr. Harry Bent'' wacht- wat!!???
Bern vind Harry leuk!!!!!!???
JE LEEST
I Need You
FanfictionHarry en Louis hebben al meteen een klik bij hun eerste ontmoeting. Wat als er spontaan liefde tussen die twee speelt? Waarvan ze het zelf eigenlijk niet zo goed Weten. En een pestkop Bern die stiekem een crush heeft op Harry, en dus alles probeerd...