Hoofdstuk 28

415 23 7
                                    




*Een speciaal hoofdstuk! Pov Bern!*

Pov. Bern

ik was mijn handen en haal een hand door mijn haar. ik loop samen met mijn beste vriend uit de wc en kom dan Louis tegemoet ''wat doe jij hier kleine?'' sis ik. ''ons soms af te luisteren!?'' verhef ik mijn stem. als hij het gehoord heeft ga ik eraan! ''N-nee'' stottert Louis terug. ik en mijn vriend lopen lachend weg , wat is die Louis toch een sukkel.. en slecht in liegen, maar als hij mijn geheim wel weet moet ik uitkijken en vooral hem niet beledigen.. Eventjes lijk ik wel een sukkeltje zoals Louis en bots ik tegen iemand aan , lomp val ik op de grond met alle boeken die uit mijn tas vallen. mijn vriend moet nou weer net weggegaan zijn en ik sta ook dan compleet voor schut! ik kijk naar boven en zie Mr. Harry staan. ''Gaat Het Bern?'' vraagt hij beleefd terwijl hij me overeind haalt. ik slik even voordat ik antwoord geef ''j-Jawel'' stotter ik en ik bijt vlug op mijn lip. stotteren maakt het ook niet echt beter. ik zie Harry mijn boeken van de grond halen.

hij geeft het aan me en als onze handen elkaar raken voel ik het tintelen ook al was het maar iets van 2 seconden.. ''kom de lessen beginnen zo'' zegt hij met zijn ruige stem.. die me eigenlijk nu pas echt doordringt, hij legt zijn hand op mijn schouder en zo lopen we naar de klas. mijn schouder lijkt wel in fik te staan! maar natuurlijk moet dit fijne moment weer verstoord worden. ''wacht even Bern'' zegt Harry en loopt dan naar Louis toe die om het hoekje staat. ik loop eventjes verder en verschuil me achter een paal om hun te spioneren.

ik zie Harry zich voorover buigen en zo belanden ze in een zoen. ik krijg een steek in mijn hart. dit is niet leuk.. dit is helemaal niet leuk! maar ik kan dit regelen.. Louis is een leerling en Harry een Docent.. het zou echt zonde zijn als de Directeur hiervan wist ;)

I Need YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu