{Pov. Harry}
ik staar wat voor me uit, iedereen is al aan het werk.. Nouja, behalve Louis dan die doet hetzelfde als ik.. ik zie een schaduw over mijn tafel hangen, ik weet dat het de Docent is.. ik draai me om en kijk recht in z'n Hazelnoot bruine ogen, "Heeeey..." Zeg ik een beetje Akward , "Hey, je bent niks aan het doen" zegt hij Serieus "ik vind dit niet echt kunnen, ik spreek je wel na de Les , Styles!" Roept hijde laatste zin waardoor hij iedereens aandacht heeft en allemaal naar mij Staren.
"oke Mr.Malik" Mompel ik de laatste zin.. hij loopt weer naar z'n bureau en ik kijk naar Louis die mij toevallig ook aankeek, "Kort lontje of niet?" Fluisterd Louis waarop ik knik.. jeez{Pov. Louis}
Dat sloeg echt nergens op... Harry deed niks , ik moet het voor hem opnemen! "Malik!" Schreeuw ik door de klas waardoor ik iedereens aandacht heb , ook die van Mr.Malik "Gaan wij schreeuwen Tomlinson!?" Schreeuwt hij terug, ik weet dat Harry me aankijkt met een -waar ben je mee bezig!?- blik , maar ik zet het van me af "Harry deed niets! Ik vind dat u gewoon stom bent met u Harses want hij deed niks!" Na dat ik de zin voluit schreeuwde hoorde ik een paar kinderen -Ooohh- roepen "Louis Tomlinson! Naar de Rector en Wel Nu!" Roept Mr.Malik, ik sta gelijk op haal mijn tas over m'n schouder en loop met een vaart de klas uit.
Ik loop door de gangen heen Naar de Rector, Bullshit moest hij mijn Vriend maar niet Belachelijk maken.. "Kijk, Kijk, Kijk .. Wie hebben we daar?" Hoor ik iemand achter me zeggen, en ik weet precies wie.. ik loop vlug door en kijk niet achterom. "We vertellen alles als je nog 1 Stap Zet!" Hoor ik hem roepen waardoor ik meteen stop, "Wat weet je van me en hoe weet je het?" Mompel ik.. voetstappen klinken dichterbijer te komen , "Dat was niet zo moeilijk Tomlinson.. dat was niet zo Moeilijk"
Weer een Nieuw Hoofdstukkie!!
Hoop dat jullie het leuk vonden! XJesxx
JE LEEST
I Need You
FanfictionHarry en Louis hebben al meteen een klik bij hun eerste ontmoeting. Wat als er spontaan liefde tussen die twee speelt? Waarvan ze het zelf eigenlijk niet zo goed Weten. En een pestkop Bern die stiekem een crush heeft op Harry, en dus alles probeerd...