Hoofdstuk 24

462 24 3
                                    

Pov. Harry

maar dat was niet zo moeilijk... Bern kwam al boos aanlopen, Ik zette een stap achteruit en ik zag Louis eventjes slikken maar dan rechtop staan. ''Samantha! wat is dit" roept Bern. ''Dit is Louis mijn vriend'' Glimlachte ze vrolijk, ik zag Bern met een walgelijke blik naar Louis kijken. "Dat dacht je zeker, hij is gay!'' toen Bern dat zij krijg ik een kleine steekje in mijn hart. Samantha stapt weg van Louis. ''Samantha..." mompelt Louis en kijkt haar aan ''ga weg Homo, en raak me niet aan'' Louis bijt gebroken op zijn lip en kijkt naar z'n voeten. Ik Zie dat Bern Hem een harde duw geeft waardoor Louis op de grond valt. "sukkel!'' roept Louis tegen hem. ''wat zij je kleine!!!!" schreeuwt Bern in zijn gezicht waardoor Louis wat naar achter deinst. ik weet dat ik hier wat aan moet doen, voordat het uit de hand loopt.. maar ben ik daar wel sterk genoeg voor?

Bern zakt wat door zijn knieën voor Louis ''Moet ik anders al je geheimpjes door vertellen???'' grijnst Bern terwijl Louis wild zijn Hoofd schud . ''Laat hem met rust Bern'' die woorden vlogen zomaar uit mijn mond, shit ik wou er helemaal niet mee bemoeien! nu Staat Bern Voor me.. ik zak wat door mijn knieën van Angst. ''Ook iets te zeggen Meisje?'' ik weet dat ik Groter dan hem ben.. maar ik ben te zwak.. Bern begint mijn haar door de war te halen en er aan te trekken. "laat mijn haar los!'' schreeuw ik maar ik maak geen bewegen.. hij begint harder te trekken en lacht. ik neem een diepe hap lucht en houd zijn arm stevig vast. ik kijk boos naar hem. maar hij heeft alleen zijn ogen gericht op mijn Arm... ''Ha en je snijd jezelf ook nog!?'' hij begint harder te lachen, ik laat zijn arm los en trek mijn mauwen naar onder.. eventjes slik ik.

ik wist wel dat ik te zwak was....

I Need YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu